Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki inhoaa mua täällä? ev

Vierailija
13.11.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää viedä sun miehen kun se on semmoinen helmi ettei niitä kolmeatoista enempää tusinaan mahdu...

Vierailija
2/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne jos teen aloituksen, niin suurin osa vastauksista on hyvin negatiivissävytteisiä, jopa suoranaista v*******a.

Oikeassa elämässä minulla on hyvin pieni ystäväpiiri, joku voisi sanoa jopa että mitätön, mutta ne ovatkin sitten niitä oikeita ystäviä. Olen siis kai aika epäsosiaalinen, mutta miten täälläkin se jotenkin vaistotaan (tai siltä ainakin joskus tuntuu)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun murheeksesi,mutta tää palsta on inhottava. ap

Vierailija
4/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta johdu. Täällä käy semmosia ämmiä, jotka inhoaa kaikkia. Mun mies on ihmeissään, että iksi edes vaivaudun tänne tulemaan kun jutut on sitä tasoa.

Vierailija
5/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti miehesi mielestä olet omassa elementissäsi täällä, mutta se ei uskalla sanoa sitä kun se on semmoinen hiiri ja sinä hurjistunut norsu.

susta johdu. Täällä käy semmosia ämmiä, jotka inhoaa kaikkia. Mun mies on ihmeissään, että iksi edes vaivaudun tänne tulemaan kun jutut on sitä tasoa.

Vierailija
6/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten niin... :D

t. ysi

Oikeesti miehesi mielestä olet omassa elementissäsi täällä, mutta se ei uskalla sanoa sitä kun se on semmoinen hiiri ja sinä hurjistunut norsu.

Vierailija
7/7 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te nyt tosissaan ota tätä palstaa tosissaan? Tämä on ilmeisesti monille ainoa paikka missä purkaa paineita, siksipä täällä päästetään se ali-ihminen valloilleen ja suolletaan pihalle ihan mitä sattuu.

Mitään tällä palstalla luettua ei pidä ottaa tosissaan. Siinä vain pahoittaa mielensä ihan turhan päiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi