Miksi kaikki inhoaa mua täällä? ev
Kommentit (7)
Tänne jos teen aloituksen, niin suurin osa vastauksista on hyvin negatiivissävytteisiä, jopa suoranaista v*******a.
Oikeassa elämässä minulla on hyvin pieni ystäväpiiri, joku voisi sanoa jopa että mitätön, mutta ne ovatkin sitten niitä oikeita ystäviä. Olen siis kai aika epäsosiaalinen, mutta miten täälläkin se jotenkin vaistotaan (tai siltä ainakin joskus tuntuu)?
sun murheeksesi,mutta tää palsta on inhottava. ap
susta johdu. Täällä käy semmosia ämmiä, jotka inhoaa kaikkia. Mun mies on ihmeissään, että iksi edes vaivaudun tänne tulemaan kun jutut on sitä tasoa.
Oikeesti miehesi mielestä olet omassa elementissäsi täällä, mutta se ei uskalla sanoa sitä kun se on semmoinen hiiri ja sinä hurjistunut norsu.
susta johdu. Täällä käy semmosia ämmiä, jotka inhoaa kaikkia. Mun mies on ihmeissään, että iksi edes vaivaudun tänne tulemaan kun jutut on sitä tasoa.
Ehkä sitten niin... :D
t. ysi
Oikeesti miehesi mielestä olet omassa elementissäsi täällä, mutta se ei uskalla sanoa sitä kun se on semmoinen hiiri ja sinä hurjistunut norsu.
Ette kai te nyt tosissaan ota tätä palstaa tosissaan? Tämä on ilmeisesti monille ainoa paikka missä purkaa paineita, siksipä täällä päästetään se ali-ihminen valloilleen ja suolletaan pihalle ihan mitä sattuu.
Mitään tällä palstalla luettua ei pidä ottaa tosissaan. Siinä vain pahoittaa mielensä ihan turhan päiten.
ja yrittää viedä sun miehen kun se on semmoinen helmi ettei niitä kolmeatoista enempää tusinaan mahdu...