Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan käynyt LASIK tai PRK leikkauksissa, kokemuksia!!??

Vierailija
05.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole itsellä laseja, mutta usea sukulaiseni ja ystäväni sitten kävi korjauttamassa näkönsä. Useimmat näistä ja muista asiakkaista olivat erittäin tyytyväisiä. uskon menetelmien kehittyneen viime vuosina edelleen paremmiksi. TÄytyy silti muistaa, että vaikka lopputulos saattaa olla täydellinen yhteisnäkö, on mahdollista että jokin menee vikaan. En myöskään tiedä onko edelleenkään selvillä pitkäaikaisvaikutukset, kun esimerkiksi myöhemmin on tarvis kaihileikkaukseen tms. silmäoperaatioon. Itse menisin korjaukseen, jos minulla olisi lasit.

Vierailija
2/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksessa kolmisen vuotta sitten.

Kaikki meni hienosti, ja on ollut todella tyytyväinen kun ei tarvitse lasien ja piilareiden kanssa pelata.

Ai niin, ja näkö oli - 5.5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkö on yhä todella hyvä - leikkauksesta 2,5 vuotta aikaa. Ei ole kertaakaan korjattu, eikä toista silmää voisikaan korjata, koska miinuksia oli niin paljon.

Näkö alkoi olla kohdillaan noin 7 päivää leikkauksesta, ekat päivät oli aika sumua. Tosi hyvin parani silmät, eli arpia ei enää edes erota. Läpän kanssa oli toisessa silmässä ongelmaa, eli piilaria pidin ekan yön.

Eiran sairaalassa leikattiin, Hesassa. En voi muuta kuin suositella; elämä on ihanaa ilman rillejä!!!!!

Vierailija
4/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko joko menettänyt näkönsä kokonaan komplikaatioiden taki???

Vierailija
5/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ei ole itsellä laseja, mutta usea sukulaiseni ja ystäväni sitten kävi korjauttamassa näkönsä. Useimmat näistä ja muista asiakkaista olivat erittäin tyytyväisiä. uskon menetelmien kehittyneen viime vuosina edelleen paremmiksi. TÄytyy silti muistaa, että vaikka lopputulos saattaa olla täydellinen yhteisnäkö, on mahdollista että jokin menee vikaan. En myöskään tiedä onko edelleenkään selvillä pitkäaikaisvaikutukset, kun esimerkiksi myöhemmin on tarvis kaihileikkaukseen tms. silmäoperaatioon. Itse menisin korjaukseen, jos minulla olisi lasit.

Vierailija
6/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla infektioita ja arpikudeosta. En kuitenkaan ole se kyseinen hoitaja, vaan asiasta paljon lukenut.

Vierailija
7/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 vuotta sitten prk leikkauksessa. Maksoihan se kertamaksuna aika paljon jälkitarkastusmaksuineen, mutta olen sen jo moneen kertaan säästänyt, kun käytin sekä piilolinssejä että laseja. Ensimmäisen vuoden ajan leikkauksesta kärsin jonkin verran kuivista silmistä, mutta sekin hoitui kostutustipoilla.

Edelleen näkö pysynyt hyvänä, enkä voi muuta sanoa kuin, että ihanaa, että näkee ilman laseja (lasit olivat olleet 14-vuotiaasta lähtien)!

Vierailija
8/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten. Näen vielä hyvin, en tarvitse laseja, lähtötilanne oli noin -7 molemissa silmissä. Molemmat silmät leikattiin samaan aikaan, ei komplikaatioita.