Pakastepussit rintamaidolle?
Heissan,
ostin Ainu-pakastepusseja rintamaidolle, mutta mukana ei tullut mitään pussinsulkijoita yms. eikä niitä näkynyt kaupassa myytävänä erikseenkään. Lisäksi ohjeissa lukee, että pussi laitetaan pullon kuoren ympärille. Olisiko kellään tietoa, onko näihin pusseihin saatavana joku kuori-osa erikseen ja sulkijoita vai löytyykö parempia pusseja?
Kommentit (4)
Ostin Prismasta Ainu Pump & Save äidinmaidon säilytyspusseja ja niissä on samanlainen sulkemismekanismi kuin minigrip pusseissa. Sulkeutuu mielestäni tiiviimmin kuin tavallinen pakastepussi. Pussin voi laittaa myös suoraan pumpun ympärille, itse en ole sitä kokeillut. Nämä oli minusta hyviä pusseja, mutta aika kalliita. Muistaakseni 20kpl maksoi 17¿.
Itse käytin aina Minigrip- pusseja, niitä saa ihan tavallisestakin S- marketistakin sitä pientä kokoa.Minä käytin sitä noin 2dl pussia aina. Ja edullisiakin ovat.
Minä laitoin pussin aina solmuun ja hyvin toimi sitenkin. En tosin pakastanut kuin max 1 desi/pussi.
Ihan tavallisia kuminauhoja ostin ja niillä suljin pussit.
Muita pusseja myös on myynnissä, en nyt kyllä enään muista minkä nimisiä tai mistä niitä saa.
Toivottavasti joku osaa auttaa.
Mutta minigrip pussit ovat myös hyviä, ei tarvitse mitään sulkimia erikseen.