Suhde ja elämä solmussa :( ov.
Mulla on maailman paras mies. Se osaa kaiken, on mukava, kiva, hyvännäköinen ja menestyvä tapaus. Antaa mulle kaiken mitä vain keksin pyytää, tukee ja kannustaa..
Ainut mikä tökkii, on seksi. Sitä ei ole ollut n. 2-4 vuoteen koska en ole halunnut... ollaan kuitenkin nuoria.
Nyt olen sitten tässä onnistunut ihastumaan toiseen mieheen, jonka kanssa välillämme on käsittämätöntä kemiaa. Vertailussa häviää kuitenkin kirkkaasti omalle miehelleni: on nuori ja hölmö, mutta ah niin söpö ja ihana.
Olen luuseri... Keikun tässä elämässäni ihastusteni kanssa tekemättä mityään ratkaisua. Mieheni kanssa saisin ihanan perheen (mitenkäs sen saa ilman seksiä!) ja turvatun elämän ja kunnioittavan puolison. Ihastuksen kanssa saisin seksiä...
Mietittiin tätä pattitilannetta miehen kanssa (on onneksi pystytty keskustelemaan asiasta) ja mietittiin josko kevään ajan kokeiltaisiin ns avointa suhdetta. Mutta sitten omatunto soimaisi jos menisin tämän ihastuksen kanssa punkkaan..
Olen nuori ja tämä asia rassaa. Toisaalta haluan paremman elämän ja tietenkin fiksun miehen, toisaalta seksiä! Järkeviä neuvoja?
Kommentit (3)
Jos teillä on lapseton suhde ja olette vielä nuoria, ja seksielämä on jo noin pitkään ollut kuollutta, en suunnittelisi loppuelämän kestävää suhdetta nykyisen miehesi kanssa.
Se, että mies on kaikin puolin kunnollinen ja kunnioittava, ei riitä tyydyttävään parisuhteeseen jos seksi puuttuu, valitettavasti.
Eri asia on sitten se, tuletko koskaan löytämään miestä jonka kanssa seksi kiinnostaisi vielä vuosienkin jälkeen. Ennen miehen vaihtoa miettisin sinuna esim. jotain keskusteluapua (seksuaaliterapeutilla, parisuhdeterapeutilla tms), jotta voisit paneutua syihin miksi seksi ei kiinnosta. Toki on mahdollista, että et vain tunne vetoa nykyiseen mieheesi, mutta jonkun toisen kanssa ongelmaa ei ole.
Olenkin miettinyt pitkään hakeutumista YTHS:n psykologin pakeille. Sinne on tällä paikkakunnalla ihan mahdollista päästä juttelemaan (opiskelen). Tarvin vain rohkeutta mennä sinne! :/ Hävettää :(
Todella rankkaa:( Olette kaikki todella yksimielisiä. ARvatkaa miksi tuntuu vaikealta erota? Koska ei ole riitaa. Koska en vihaa miehessäni mitään. Koska ihailen häntä. Katson häntä päivittäin että huoh, onpa hän komea! Hän tosiaan on luonteeltaan aivan ihana ja kaikin tavoin voin vain ihailla häntä ja tiedän että hänen kanssaan pääsisin matkustamaan, saisin kauniin kodin, tukea roppakaupalla, vakavaraisuutta eli tämmöistä perinteistä sitoutumista jota nykyään käsittääkseni ei juuri mistään saa!? Miehet vain pettää...?
Jos aloittaisin siitä ajanvaraamisesta juttelemaan... Kiitos. ap
joka on ollut suhteessa ilman seksiä 2-4 vuotta??? Ei kyllä minun ihannemieheni ainakaan. Jos sinullekaan ei seksi ole kovin tärkeää, niin siitä vaan, mutta jos olet suurinpiirtein tavallinen nuori nainen halujesi kanssa, niin sitten kyllä olet väärän miehen kanssa. Piste. Et ikinä tule täysin onnelliseksi nykyisesi kanssa, se on varma