Mimmoista porukkaa täällä on? Kertokaa itsestänne, koulutus, ikä, asuinpaikka jne. myös perheen vuositulot saa kertoa. :)
Kommentit (6)
37v
Yo ja ravintolakokin koulutus
Seinäjoella asutaan
Lapsia meidän heimossa 5, miehen 3, minun 2. Vain yksi asuu kanssamme enää.
Vuositulot.. en oikein tiedä. Kai jotain 40000¿.
Mä olen 25-vuotias, kolmen lapsen äiti, esikoinen täyttää ensikuussa 6-v, toinen on nyt 4½v ja iltatähtemme on 9kk, asumme Päijät-Hämeessä, isommat lapset aloittavat päivähoidon maanantaina, pienempää hoidan kotona(isommat virikehoidossa) asuntomme on 3h+k+ruokasali+kodinhoitotila/saunatila 126m2, yhdessä tasossa.
Yhdessä olemme miehen(kohta 32v) kanssa olleet 7-vuotta josta 3-vuotta naimisissa.
Mies on rekkakuski/kotisivujenvääntäjä, ite ravintola-alalla, josta nyt siis lomilla.
ansiotulot 37 000 ja rapiat vuodessa (lapsilisät ja elatusmaksut tuohon päälle), assistentti olen...pääkaupunkiseudulla olen syntynyt ja asun. Elämääni olen tyytyväinen ja lapseni on ihana ja tärkeintä. Yritän tehdä lyhyempää päivää ja asun lähellä työpaikkaa, ettei tarvitsisi olla niin pitkään päivisin erossa. Tällä hetkellä harkitsen työpaikan vaihdosta, että saisin töihin uutta sisältöä. Minulla on suuri perhe ja suku pääkaupunkiseudullla, joten en ole yksinäinen vaikka yh olenkin. Täällä käväisen välillä, mutta olen myös pitkiä aikoja poissa, sillä välillä nämä jutut tympii.
Mimmoista porukkaa täällä on? Kertokaa itsestänne, koulutus, ikä, asuinpaikka jne. myös perheen vuositulot saa kertoa. :)
Lähihoitaja (+ylioppilas ;)
28v.
Tampereella oma 3h+k 77 neliön rivari
23 000e/v omat vuositulot ja miehen 37 000e/v eli 60 000e/v
Koulutus lakimies
Ikä 25v.
Asuinpaikka Helsinki
Omat vuosituloni 75 000e/v.
Muutan samalla pääkaupunkiin.
Ei lapsia, av-riippuvainen :(