Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko täällä muita joilla on 4 lasta neljässä vuodessa??

Vierailija
05.01.2008 |

Millaisin ikäeroin teillä on? Miten menee arjessa,kuinka jaksatte??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille syntyy kaksoset henäkuussa. Vanhin 4,1v ja kuopus 1,8v :]

Vierailija
2/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! (ja hatunnosto teille kaikille!) :-)

Mulla on hirvee stressi siitä jaksaisinko tän yhden lapsen lisäksi toisen lapsen 9kk päästä vai vasta vaikka kahden vuoden päästä...Eka lapsi on nyt 1,5 vuotta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vajaa 4 vuotta. Nyt ovat jo isohkoja lapsia. Eka vuosi kaikkien kolmen kanssa oli rankka, mutta sen jälkeen elin elämäni parhaimpia vuosia tähän saakka. Mä pyöritin arkea ja sain nukkua aina pitkään lauantaina tai sunnuntaina, kun mies hois silloin lapset. Kävin myös harrastuksissa, kun mies tuli töistä ja mulla oli oma auto, joten kolmen pienen lapsen kanssa oli helppo liikkua eikä oltu aikatauluihin sidonnaisia.

Vierailija
4/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 lasta 3 vuodessa ja nyt tulee neljäs. Osin väli oli tähän neloseen vähän pidempi eli tulee 4 lasta viidessä vuodessa. Tarvii olla hy ä organisoija ja joskus on väsyttänyt, mutta seuraa heillä on tosilleen tosi paljon. Ovat tosi läheisiä ja se on ihanaa.

Vierailija
5/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:38"]

Hieman vajaa 4 vuotta. Nyt ovat jo isohkoja lapsia. Eka vuosi kaikkien kolmen kanssa oli rankka, mutta sen jälkeen elin elämäni parhaimpia vuosia tähän saakka. Mä pyöritin arkea ja sain nukkua aina pitkään lauantaina tai sunnuntaina, kun mies hois silloin lapset. Kävin myös harrastuksissa, kun mies tuli töistä ja mulla oli oma auto, joten kolmen pienen lapsen kanssa oli helppo liikkua eikä oltu aikatauluihin sidonnaisia.

[/quote]

Ihana lukea tällaista, että joku oikeasti tekee asioita jaksaakseen. Tuttavapiirissä on paljon näitä pienten lasten äitejä jotka linnoittautuvat koteihinsa itkemään, miten eivät pääse mihinkään, eivät voi lähteä mihinkään eivätkä jaksa tehdä mitään kun on lapsia. Ongelma taitaa olla just se, kun eivät tee ja mene. Ja pidä huolta itsestään ja ota omaa aikaa.

Olen itsekin äiti, tosin kaksi neljän vuoden sisään.

Vierailija
6/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. ootteko vielä ylpeitä tästä????!!!Tunnen myötähäpeää. Vain tyhmät puskevat maailmaan tarpeettomia ihmisiä..ja vielä tuota vauhtia

Vierailija
7/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:38"]

[/quote]

Ihana lukea tällaista, että joku oikeasti tekee asioita jaksaakseen. Tuttavapiirissä on paljon näitä pienten lasten äitejä jotka linnoittautuvat koteihinsa itkemään, miten eivät pääse mihinkään, eivät voi lähteä mihinkään eivätkä jaksa tehdä mitään kun on lapsia. Ongelma taitaa olla just se, kun eivät tee ja mene. Ja pidä huolta itsestään ja ota omaa aikaa.

Olen itsekin äiti, tosin kaksi neljän vuoden sisään.

[/quote]

Meillä 4 lasta vähän yli 4 vuoteen.

Kotivuodet oli minustakin yksiä parhaimpia. Kaikki olivat kotihoidossa ja olivat leppoisia ja mukavia vuosia. Päivät oli selkeitä ja rauhallisia. Aamulla ylös, vauvan syöttö, aamupala, koti kuntoon, ulos tai kerhoon. Sisälle, lounas, päiväunet, leikkiä, toinen ulkoilu, sisälle, iltapala, pesut ja nukkumaan.

Olen aina tykännyt rytmillisestä elämästä itse ja siksi nuo vuodet oli oikein herkkua säännöllisine elämäntapoineen. 

Kaiholla joskus muistelee sitä aikaa, kun lapset oli pieniä. Nyt jo ensimäiset ovat muuttamassa pesästä pois. 

Vierailija
8/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 21:06"]

Jaa. ootteko vielä ylpeitä tästä????!!!Tunnen myötähäpeää. Vain tyhmät puskevat maailmaan tarpeettomia ihmisiä..ja vielä tuota vauhtia

[/quote]

Kyllä olen ylpeä hienoista lapsistamme. Ainoa tyhmä tästä ketjusta olet sinä, kun tulet kirjoittamaan noin rumasti tähän ketjuun.Sinulla täytyy olla ruma sielu, kun pystyt tuollaista suoltamaan näppikseltäsi

Vierailija
9/13 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 21:06"]

[/quote]

Ja sinunko kaltaisesi ihminen on sitten tarpeellinen maailmassa?

Vierailija
10/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin jaksan

Vierailija
11/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ihan yllä tuohon. ekalla ja tokalla välilä vuosi ja tokalla ja kolmannella se 2,5 v.

Vierailija
12/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet kaksoset?

Vierailija
13/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 syntynyt 2 / 2002

3 ja 4 syntynyt 2 / 2003.