Mitä ihmettä teen?? Olen rakastunut........ palavasti.... mutta.
Olen naimisissa. Minulla on lapsia.
Olen rakastunut naiseen ja olen itsekin nainen. En olisi ikinä uskonut näin käyvän. En edes tiennyt että... minussa on tällainen puoli.
Kuolen tähän tunteeseen...............!
Kommentit (17)
Sanot vain itsellesi, että nyt loppuivat nämä höpöhöpöajatukset.
ja jos oletkin onnistunut salaamaan itseltäsi lesboutesi tähän asti, tuskin pystyt siihen enää.
mitä jos juttelisit miehesi kanssa tunteistasi?
Olen sellaisessa umpikujassa mistä ei ole ulospääsyä :(
ap
Mitä jos antaisit tunteen nyt vain olla ja pyöriä rauhassa päässäsi. Älä hätiköi heti. Älä myöskään yritä saada sitä pois päästäsi, vaan anna sille aikaa. Saattaa olla, että hetken päästä huomaatkin, että tunne on laimentunut.
mutta mieheen. Haluaisin olla vain hänen kanssaan, mutta ei nyt onnistu. Tiedän että hänellä on tunteita minua kohtaan. Olen nyt tietoisesti ottanut etäisyyttä, mutta arvaat mikä on mielessä ja usein!
pyysin rakkautta, mutta nyt kun sen sain en halua sitä. En halua että koko elämä mullistuu ja lapset kärsii ja samalla haluan vain rakastaa -sinua.
lasten elämän tuhoomisesta jne.. jos ap olisi rakastunut toiseen mieheen.
suomessa on paljon uusioperheitä ilman että lasten elämä siitä tuhoutuu.
en tietenkään kannusta noin vain eroamaan vaan mieti ja odottele josko ne tunteet siitä katoaisi. ei kai sitä voi elää suhteessa jonkun kanssa jos rakastaa toista.
ja tuskinpa lasten elämää pilaa se jos äiti eläisikin naisen kanssa. kunhan asia hoidetaan fiksusti ja sovussa, niin kuin ero tilanteissa kuuluukin.
jos suhteessa mättää ja tunne on vahva, anna mennä vaan. Onnea!
Elämässä on myös rankkojakin aikoja ja muutoksiakin tapahtuu.
Eihän se jumaliste ois mitään elämää jos ois vaan tasapaksuu puuroo.
No okei... kaikki ei mun käsitys maailmaa varmaankaan tajuu. mut... sellasta se elämä on. halus tai ei.
Sulla on ap nyt suoraan sanottuna paskamainen tilanne, mut mieti tarkkaan mikä tekee ja pitää sut onnellisena.
Joskus joutuu tehä valintoja josta kaikki ei oo tyytyväisii, mut sekin kuuluu tähän elämään.
Teet sellasen ratkasun mikä susta itsestäs tuntuu oikeelta. Mut älä tee hätiköityjä päätöksiä.
Mikä tässä on kamalaa?
Naiset on vaan ihanampia kuin miehet
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on kamalaa?
Naiset on vaan ihanampia kuin miehet
Onnistuit elvyttämään kahdeksan vuotta vanhan keskustelun, onnea! :D
Ota mies leikkiin mukaan. Mä haaveilen tuollaisesta. <3 T:mies
EN halua miestä mukaan, rakastan naista :)
meitä on sitten kaksi. Tiedän just sun tunteen nyt. Eikä tämä tarkoita että ollaan lesboja, voi olla biseksuaalinenkin. Mutta mielestäni on turha lokeroida ihmiset vaan jos rakastuu ihmiseen (ja se persoonallisuus ym) ei kai sillä ole väliä onko nainen tai mies. En ole ikinä naisen kanssa ollut enkä tiennyt että joskus unelmoisin tästä.....minkäikäinen olet? itse 40+, huonossa suhteessa elävä.
Vierailija kirjoitti:
meitä on sitten kaksi. Tiedän just sun tunteen nyt. Eikä tämä tarkoita että ollaan lesboja, voi olla biseksuaalinenkin. Mutta mielestäni on turha lokeroida ihmiset vaan jos rakastuu ihmiseen (ja se persoonallisuus ym) ei kai sillä ole väliä onko nainen tai mies. En ole ikinä naisen kanssa ollut enkä tiennyt että joskus unelmoisin tästä.....minkäikäinen olet? itse 40+, huonossa suhteessa elävä.
Olen lähes nelikymppinen bi, huonossa suhteessa myös. Ja niin kävi, että ihastuin ystävääni, joka oli hetero. Tai luuli olevansa nelikymppiseksi asti. Sit vaan kävi niin, että rakastuttiin.
Lapsiparat