Lue keskustelun säännöt.
Poikaystäväni tienaa 3000E kuussa, eikä sillä ole koskaan rahaa
04.01.2008 |
Minä maksan aina viikonloppuisin bensat ja yhteiset ruuat vaikka olen kelan työttömyyspäivärahalla. Yhteinen lapsi meillä on, mutta ei voida asua yhdessä, koska silloin ei meillä olisi koskaan rahaa ruokaan.
Kommentit (4)
Lopeta maksaminen ja sano, että sun vuoros maksaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asuu äitinsä omistamassa asunnossa. Maksaa kuitenkin lapselle minimi elarin 130E. Jätän sen heti kun tulen toisen kerran raskaaksi. Oma asuntohan minulla jo lapsen kanssa on, jotenka ei ole kallis muutto.
Ja miksi teet lapsia tuollaiselle luuserille? Taidat itse olla samaa sarjaa. .
tuollaisesta tuhlarista ei ole kuin riippakiveksi.