Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAIHDUTTAMISESTA! (sekä herkuista)

Vierailija
04.01.2008 |

Onko kukaan tehnyt tutkimusta kumpi tehokkaampaa:

a) jättää herkut ja korvata ne jollain terveellisemmällä

b) vähentää herkkujen määrä minimiin

Mä nimittäin alan uskoa vaihtoehto b:hen. Olin 2 viikkoa niin, etten syönyt iltapäivällä mun kahta keksiäni ja korvasin sen hedelmillä, rahkalla. En voinut olla ajattelematta makeaa koko aikana, hirveä himo koko ajan kun näin edes keksejä. Usein oli pakko vetää lisää sitä rahkaa tms. Tuntuu, että söin enemmän rahkaa kun niitä keksejä.

Muilla kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on kerran kuussa päivä, jolloin saan ottaa namia (rajatun määrän). Mulla on siis joku pointti, jonka tiedän tulevan, jolloin saa herkkuja. Ja olen kallistunut juomiseen, kun tekis mieli syödä hirveästi. Tee, johon laitan makeutusainetta. Ei kaloreita. Mutta makeaa ja täyttää vatsaa.

Vierailija
2/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitää tehdä muitakin muutoksia ruokavalioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelma on enemmän ruoan määrä. Himoitsen ihan tavallista ruokaa - esim. karjalanpiirakoita margariinilla & juustolla voisin hyvin syödä iltapalaksi 4. ;o/ Lisäksi pari isoa lasillista maitoa (rasvaton).

Mulla auttaa selkeästi se, että laitan itselleni stopin määrän kanssa. Ruokaa en ota lisää vain sen vuoksi, että syöminen on ihanaa ja oli niin hyvää ruokaa, piirakoita syön yhden ja maitoakin otan yhden lasillisen ja jos haluan lisää juotavaa, otan vettä.