Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita ihmetta teen? Petin miestani yhdenillan jutun kanssa syksylla, ja nyt olen raskaana. :( En tieda, kumpi miehista on isa. Olen kovasti koettanut laskea paivia, mutta tullut

Vierailija
04.01.2008 |

siihen tulokseen, että isä voi olla ihan kumpi vain.

En tarvitse yhtään moralisointia, sillä tiedän tehneeni väärin. Mutta miten ikinä selviän tästä? Ongelmaa pahentaa yhdenillan hoidon ulkonäkö, sillä hän oli ulkomaalainen ja kaikkea muuta kuin suomalaisen näköinen. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä samana päivänä oman ja vieraan kanssa;(((((

Vierailija
2/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikella ystävyydellä kysyn,jos siis et ole provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähti toisen naisen matkaan, mutta palasi pian takaisin. Vähän sen jälkeen huomasin olevani raskaana. Minulla oli sillä välin yhden illan juttu tutun miehen kanssa. Päiviä laskemalla kummallakin oli yhtä hyvä mahdollisuus olla lapsen isä. Vasta lapsen synnyttyä tiesin kumpi miehistä on lapsen isä ja se oli tuo, jonka kanssa minulla on pidempi suhde (on off suhde aina siihen asti kun lapsi syntyi).

En kertonut epäilyistäni tälle " miehelleni" , mutta yhdenillan juttu tuttu mies oli tietoinen asiasta. Hän itseasiassa ei uskonut ettei lapsi ole hänen, ennen kuin näki lapseni tämän ollessa puolivuotias.

Meidän iltamme jälkeen hän sai toisen naisen raskaaksi ja hänellä on tämän kanssa omaa lastani puolivuotta vanhempi lapsi.