Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
onko masutuubeista ja bellybelteistä oikeasti jotain iloa?
04.01.2008 |
vielä ei mammavaatteita muuten tarvitsisi, mutta paidat jäävät lyhyiksi ja/tai housut kiristävät
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vastasin pari päivää sitten samaan kysymykseen, mutta omalla kohdallani kyllä.
Alkuraskaudessa masutuubilla pystyi hyvin peittämään mahan jos joutui jättämään housun napin auki. Samoin paitojen käyttöä pystyy jatkamaan, kun tuubi peittää paidan ja housun välin.
Mä jouduin käyttämään töissä jakkupukua. Mulla oli under-the-belly -malliset suorat äitiyshousut, masutuubi, normaali paitapusero alanappi tai kaksi auki ja normaali jakkupuvun takki auki. Noilla vermeillä pärjäsin liki äitiysloman alkuun asti. Mulla oli siis paitapusero housujen päällä ja masutuubi piilottamassa mahaa.
Nyt loppuraskaudessa mulla on hyvin iso ja ulospäin työntyvä maha. Äitiyspaidatkin tuppaavat jättämään mahan paljaaksi vaikka on äitiyshousutkin. Housujen resori ei tahdo enää pysyä ylhäällä ja äitiyspaita kinnaa ylöspäin. Käytän masutuubia edelleenkin erityisesti ulkoillessa.
Mulla on siis ollut hyvin hyödyllinen. Ostin Bebesistä muistaakseni Noppies-merkkisen valkoisen. Yhdellä olen pärjännyt. Jos on kovin hikoileva, niin kannattaa ostaa varmaan useampi. Olen tykännyt tuosta koska se on riittävän pitkä. H&M:llä on myynnissä sellaisia lyhyempiä, moni on niitä kehunut, mutta mulla sellainen lyhyt olisi ollut hyvä ehkä vain ihan alkuraskaudessa.