Mieheni ex veikkasi avioliittomme kestävän max 3 vuotta
Noh, ollaan nyt oltu naimisissa 10 vuotta ja se katkera ämmä on edelleen yksin. Erävoitto on mun :)
Tsemppiä vaan kaikille exä-haamujen kanssa painiskeleville, älkää antako niiden kummitella liikaa.
Kommentit (7)
Lapsia meillä on kaksi ja ensimmäinen kriisi tuli kun odotin toista. Olimme jotenkin aivan jumissa, mutta solmut aukesivat. Toinen kriisi oli se kuuluisa 7v kriisi kun samaan tuli miehen ikäkriisi...
Ei tässä kymmentä vuotta siis exän kiusaksi ole tsempattu vaan ihan rakkaudesta ja tahdosta jakaa elämä yhdessä. ap
On ollut myös vaikeita jaksoja, mutta ne ovat johtuneet ulkopuolisista paineista, eivät suoraan minusta ja miehestä. Ja pahin ulkopuolinen paineen aiheuttaja on tietenkin ollut.... niin, miehen ex!
mun ex sanoi, että on tuntenut minut parin vuoden ajan ja mieheni jo kymmenen vuoden ajan (siis mieheni ja ex oli koulukavereita). ja hän oli satavarma, ettemme me sovi toisellemme.
Nyt olemme olleet naimisissa jo 17 vuotta. Kavereita heistä ei tosin ole enää tullut...
Miehen ex oli sanonut, että hän loukkaantuu, jos meidän suhde kestää kauemmin kuin heidän suhteensa kesti. Eli kymmenen vuotta. En tiedä, mitä se oikein ajatteli itse ajattelevansa kymmenen vuoden kuluttua erosta, tuskin enää itse muistaa tätä lausuntoaan :D Meillä tulee keväällä vasta 7 v täyteen, joten ehkä exän ei tarvikaan loukkaantua, ehtiihän sitä kolmessa vuodessa sattua paljon... :DDD
meidän avioliitto tuskin kestää enää tätä vuotta... 10 vuotta on taisteltu