Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kande mennä kirpparille myymään, ei.

Vierailija
04.01.2008 |

Kävin tänään tällä Helsingissä kirpparilla. Etsin lapselleni pihahaalaria. Ajattelin, että sellaisen viiden euron haalari on ihan ok, voi olla paikattukin, kunhan on lämmin ja pitää kosteutta.

Löysin Reimatecin, ilmeisesti yhdellä lapsella olleen, polvissa on kuluman jälkiä, muuten aiva priima. KOLME euroa!

Haalari oli lapselleni hieman iso, eli ensi talveksi vasta, mutta en voinut jättää sitä sinne. Kyllä siinä saa myydä aika paljon kampetta, että pöytävuokra tulee tienattua... Siis kiitos paljon myyjällle, mutta itse en näe hyötyä siitä, että lähden myymään. Minä siis annan kaikki vanhat vaatteet pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole. Juuri itse hain kirpparilta 560e. Ap:n kuvaamista haalareista sain 10-14e.

Vierailija
2/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toki erittäin kiitollinen myyjälle. Minä myin aikanani reimatecit kympillä. Ja olen ollut vielä viime vuonna kirppiksellä, ja tein päätöksen, etten enää mene. En tiedä, kuinka paljon hinnat vaihtelevat paikkakunnan mukaan, mutta täällä Helsigingissä ei osteta käytettyjä vaatteita. Minullakin oli ihan priimaa pojan paitaa eurolla, hyvännäköistä ja hyvälaatuista, mutta ei mennyt. Ehkä tuo myyjäkin oli huomannut, että jos haluaa jostain eroo, pitää hinnan olla alhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen kamoista eroon. Kolmen lapsen jäljiltä on tota kamaa kertynyt vaikka kuinka ja kun lapsia ei ole tarkotus enää tehdä niin turha niitä kaapeissa jemmata tilaa viemässä.

Parhaimmat lastenvaatteet annan kavereille kiertoon ja muut myyn halvalla kirpparilla. hinnat 0,40-1 eur.

Ei ole tarkoitus mitenkään hirveästi tienata vaan saada vaatteet kiertoon ja jos vielä jokusen euron pääsee voitolle niin kivahanse.

Ja mukavaahan se on jos joku vielä tekee mielestään hyvät löydöt, eli on mielissään kun saa jotain mieleistä halvalla.

Loput mitä ei sitten kirpparilla mene niin annan kierrätykseen mutta mielelläni en roskiin laita.

Viimeksi myin viikon ja tienasin ihan noilla pikkuhinnoillakin yli 100 eur.

Mutta oli noissa hinnotteluissa jne kyllä kova homma.

Vierailija
4/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pointtini oli se, että tulin jälleen kerran siihen tulokseen, että kirppiksellä myyminen ei kannata myyjälle.

Olen tullut tähän tulokseen siis aikaisemminkin, ja siksi lahjoitan kaikki vaatteet eteenpäin.

Tietysti itse olen naama soikeana hyvine kauppojen vuoksi. Kirjoituksessa ei ollut mitään tekemistä tämän onneni kanssa. Mutta sainpa vain vahvistuksen omalle toiminnalleni.

ap

Vierailija
5/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi käyttöä yli 80 cm siisteille, käytetyille pojan vaatteille. kiertelen kirppareita katselemassa mutta eipä ole eteeni tullut pöytää jossa siisteys ja alhainen hinta löisivät kättä.

missä kirppiksellä kävit myymässä?

Vierailija
6/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myin Puotilassa kirppiksellä, joka lopetti. Kävi varmaan liian vähän ihmisiä. Tänään löysin nuo reimatecit Valtterin kirppikseltä.

Vierailija
7/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuokrien jälkeen jäi viikosta käteen 40 euroa, ihan hirvee vaiva. ja sitte kotiin takaisin likaista kosketeltua kamaa säkeittäin

Vierailija
8/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä Pohjois-Karjalassa kirppikset on täynnä sellaista lumppua että hyi hitto sentään!! Ja silti niissä hinnat on melkein kuin uusissa!! =O Monesti olen jotain etsinyt ja pettynyt...

Vierailija
9/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti mitä tavoittelee. Me ollaan oltu kaveriporukalla Hietsussa myymässä noin kerta vuoteen kamoja. Hinnat halpoja, yli euron ei maksa juuri mikään. Tavoitteena on ollut kiva päivä auringossa ja saada hyvää mieltä ostajille. Loput tavarat sitten kierrätykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi