Vatsatauti iski bussissa työmatkalla
Oli aivan hirveää, kotimatkalla " pitkänlinjan" bussi, ei vessaa. Koko päivän oli ollut kuvottava olo, kunnes se iski bussissa, sain juuri ja juuri oksennettua käsilaukkuuni, mutta sitten alkoi tulla toisesta päästä, painoin stop nappia, en voinut mitään kun tehdä housuuni.
Sitten jäin keskelle sysipimeää taivalta paskat housussa, onneksi sain riisuttua välikalsarit ja pyyhittyä metsässä pahimmat pois. Sitten odottelin taksi 35min, huh mikä kotimatka.
Ja totisinta totta
Kommentit (13)
Jos minulle olisi käynyt noin, niin voisin nauraa tapahtuneelle jonkun ajan kuluttua tapahtuneesta, mutta kellekään en olisi vahingoniloinen jos noin olisi käynyt. Otan osaa.
et kamalaa. olin onneks omassa autossa. käyty just syömässä ja jotai maitoyuotetta söin , ei pysty pidättää. mies ajo suoraan kotiovelle ja pesulle. sulla kamala tilanne
Oli jotenkin kumma olo päivällä , mutta sovittu meno kavereiden kanssa illalla.
Oltiin baarissa, kun alkoi oksettaa. Juoksin vessaan ja samalla alkoi paskattaa ihan hirveesti. Ei lavuaaria enkä tienny miten päin kävis pöntölle No oksennus tuli pönttöön ja paskat samalla housuun. Siivosin suurimmat ja juoksin ulos. Soitin miestä hakemaan. Se tuli pojan kanssa ja kömmin autoon mahalleen (ihmiset katsoi Baarin ikkunasta, että mitä se...?). Se haju oli ihan kamala ja lapsi laittoi ikkunan auki ja väänti itkua, kun äiti haisee niin pahalle, että tekeekö se kuolemaa...
Kyllä ei silloin naurattanu....
Mulle on käynyt kaksi kertaa niin, että tauti on alkanut töissä, onpa kiva sitten miettiä miten pääsee julkisilla kotiin (pääkaupunkiseudulla). Mikä on vähiten noloa, paskoa housuunsa bussissa, junassa vai taksissa? Taksissa tulisi varmaan kalleimmaksi jos joutuisi maksamaan auton sisäpesun...
oikeasti tuon on kamalaa, mutta ...
ja kamalaa se oli, tuli ihan yllättäen, niin en ehtinyt muuta kuin oksentaa suoraan eteenpäin...
Otan osaa ap, kyllä se vielä iloksi muuttuu!
Niin monta erilaista paskomis-tarinaa voin kertoa. Saahan niille näin jälkikäteen naureskella itsekseen, mutta joka kerta kun liikun kotoa, pelkään että kohta taas rutisee, huoh.
t: Liiankin hyvin toimiva suoli
oli syksy ja lehdettömät pensaat ei kauheasti suojanneet. Onneksi oli pimeää, eikä siellä liikkunut ketään.
Join autossa jonkun kaupan mehun joka väänsi vatsan totaalisen sekaisin.
Onneksi minulla ei ole ollut kuin läheltä piti-tilanteita, yksi oli niin hilkulla että olin lähdössä baariin mieheni kanssa mutta junassa iski niin huono olo kummallekkin (oltiin juotu pohjiksi pari siideriä ja ajateltiin että ollaan tosi kalkkiksia kun menee pakki niin pienestä sekaisin) että vaihdettiin stadissa samantien kotiin menevään junaan, kotiasemalla ei enää pystynyt pidättelemään vaan oksennettiin kummatkin siinä muiden matkustajien ohi kulkiessa. Sitä jatkuikin sitten koko yö kuumeen kera eli joku vatsatauti varmaan. Miehellä toimi toinenkin pää, minulla ei onneksi :)
mutta minua lohduttaa se etten ole ainoa lajissaan. Minullekin sattuu ja tapahtuu liian toimivan suolen takia. En uskalla lähteä lenkille ihmisten ilmoille vaan juoksen aina metsässä, jotta pääsen pusikkoon. Kerran tulin lasten kanssa kaupasta kotiin, työntelin rattaita ja yritin pidätellä, mutta pakko oli mennä vattupuskaan keskellä rivitaloaluetta.
kamalaa kyllä varmasti ollut!