Mitä epätavallisiin rokkihäihin tarjoiluksi?
eli häät joihin tulee n. 50 vieraista ja illan ohjelmana lähinnä bändi ja jutustelu vieraiden kanssa.
jotain tarjoilua pitäis kanssa varmaan olla, onko ideoita?
buffettipöytä vai tortillat joita saa itse täyttää olis mielessä ollut, mitä mieltä ja muita ideoita?
Kommentit (12)
niin ehkä mieluummin söisivät jotakin siistimpää mikä ei valu syliin ja leualle - ehkä vaik jotain mitä voi pistellä ihan perinteisesti haarukalla
: )
BloodyMary-booli, Gazpacho, nachot & salsa & guacamole...
mutta eikös kanssa tuollainen hamburger linjan tyylinen naposteltava sopisi tollaiseen rockabilly meininkin...
Niiden syöminen ei onnistu seisaaltaan.
Seisova buffet on kyllä mun suosikki, kuoharia juomaks, näin oli meillä.
Torttuotsille sopisikin varmasti hampurilaiset, mutta jos tapahtuma nojaa enemmän jonnekin esim. black-metalliin, niin sitten pitää olla kokolihaa, mieluiten raakaa.
7:
mutta eikös kanssa tuollainen hamburger linjan tyylinen naposteltava sopisi tollaiseen rockabilly meininkin...
Kakun muoto ja väri teemaan sopiviksi, esim. yksissä bileissä oli tosi hieno kitaran muotoinen kakku, pinta mustaa ja punaista. En tiedä mistä olivat hankkineet.
sorry kun en aluks tarkentanut, kiitoksia muuten kaikille hyville vihjeistä
ap
no mutta vakavammin, goottirock häihinhän sopii moni esim halloween bileissä tarjoiltava herkku, etsi vinkkejä sieltä. ja tilaaa tosiaan ihan omien toiveiden mukainen kakku mittatilaustyönä, se kruunaa kaiken. ja panosta esillepanoon ja korsteluun, sillä saa karjalanpiirakatkin näyttämään hyvältä :)
sipulirenkaita, kevätrullia, nachoja, pikku voileipiä, pieniä tuulihattuja, kasviksia, juustoja, hedelmiä valmiina paloina, leikkeleitä, kylmää kalaa, cocktailtikkuja, minipizzoja.... jnejne. Lisäksi sopivia soosseja, dippejä yms..
Siinä sitten illan lopulla vois kantaa tarjolle jonkun hyvän tulisen keiton + leipää, tai kylmiä wrappeja tai muuta jonka voi valmistaa ajoissa odottamaan - semmosta laskuhumalan helpotussuolaista : )
Loimulohta lankuilla
Paholaisen kastiketta
Kasviksia pedillä
käy katsomassa suitiankartanon ruokalistaa
Itse täytettvät tortillat ihan jees jos porukka ei ole ykkösissään.