Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teilla on aikaa laihduttaa? Vie kamalasti aikaa suunnitella syomiset viideksi kerraksi paivassa, ostaa tarvikkeet ja tehda, varsinkin kun seka suunnitellessa etta ostaessa ta

Vierailija
03.01.2008 |

ytyy tutkia ravintosisällöt. Jos taas löytää jostain valmiin listan minkä mukaan syö, se on täynnä aineita joita ei itse halua syödä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla toimii ainakin tosi hyvin. aamupala, välipalat ja iltapala ovat aina samat joten niitä ei erikseen tarvitse miettiä. iltaruoka vaihtelee mutta ei senkään miettiminen kovin hankalaa ole kun tekee ihan tavallisia perusruokia, ne ovat harvoin mitään kauheita kaloripommeja. lounas on sitten joko eilisen iltaruuan jämiä tai jos sitä ei jää niin syön lämpimät tonnikalaleivät.

Vierailija
2/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie paljoa aikaa ainakaan mulla, mutta olenkin jo tottunut, ei tarvitse miettiä aineksia yms. joskus vain uusien elintarvikkeiden kohdalla tarkistaa mitä ne sisältää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus auttaa myös ruokien suunnittelussa ja ostamisessa. kun olet aikasi tutkinut niitä tuoteselosteita niin alat muistamaan ulkoa ne hyvät ruuat ja ne vältettävät ruuat.

Vierailija
4/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äkkiä sitä oppii tietämään mitä voi ostaa. En minä ainakaan sen kummemmin suunnittele ruokia, teen mitä mieli tekee, terveellisesti tietysti :)

Vierailija
5/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut hoikka, aina menossa tai tulossa, puuhastelemassa jotain. Musta ylipäätään ruuanlaitossa/syomisessä on kauhea vaiva.

Vierailija
6/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin hankit ruoat?

sama aika siihen menee, suunnittele vain eri tavalla ja hanki erilaisia ruokia kuin tähän saakka.

Vierailija
7/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin kun sain lapsia ja jäin kotiin, ja tiedän jo laihtuvani automaattisesti kun palaan töihin. Vielä kun keksisi, mistä löytäisi aikaa entisille liikuntaharrastuksille...

Syömisiä ei tarvitse suunnitella ruoka-aineittain valmiiksi. Kokoa pääateriat lautasmallin mukaan, siis kaksi neljäsosaa kasviksia, neljäsosa lihaa tai kalaa ja neljäsosa hyviä hiilihydraatteja. Aamupalalla syö vaikka puuroa, illlalla taas vältä hiilihydraatteja.

Vierailija
8/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietenkin vaatii opettelua ruoanlaiton opettelu jos tähän saakka on menty eineksillä

Vierailija
9/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Syömisiä ei tarvitse suunnitella ruoka-aineittain valmiiksi. Kokoa pääateriat lautasmallin mukaan, siis kaksi neljäsosaa kasviksia, neljäsosa lihaa tai kalaa ja neljäsosa hyviä hiilihydraatteja. Aamupalalla syö vaikka puuroa, illlalla taas vältä hiilihydraatteja.

Itse syön suht. fiilispohjalta, mutta lautanen täyttyy ensisijaisesti salaatilla & kasviksilla, toissijaisesti hyvälaatuisella proteiinilla ja kolmanneksi lisukehiilihydraateilla (peruna, tumma riisi, tumma pasta). Aamupalalla syön ruisleipää, teetä ja hedelmiä tai puuroa ja marjoja. Välipaloilla rahkoja, hedelmiä, ruisleipää tms. Iltaisin syön pienen iltapalan, yhden leivän & teetä tai vaikkapa maitorahkaa & marjoja. Ruoan laittamiseen tai miettimiseen ei mene sen enempää aikaa kuin silloinkaan kun en laihduta.