Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sängyssä estoton ja annat miehesi katsoa vartaloasi, vaikka et ole mallimittainen?

Vierailija
02.01.2008 |

Mistä saat rohkeutesi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole enää mallinmittainen

Vierailija
2/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän tosi hyvältä, vaikka olen normaalipainon ylärajalla. Painoni on jakautunut oikein mukavasti kohtiin, jotka miellyttävät sekä minua että miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieskään ole täydellinen. Kummassakin meissä näkyy ajan merkit.

Joskus tosin ihmettelen miten sitä miestä voi kiihottaa minun riipputissini ja muut ei_niin_kiihottavat yksityiskohdat.

Vierailija
4/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi eilen suuseksiä orkkuun asti valot päälle. Mulle itsetunto on tullut kilojen myötä. Mietinkin joskus että haihtuisko se laihtumisen myötä.

Vierailija
5/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeutta ja voimaa saan siitä että mies pitää minua kaikesta huolimatta seksikkäänä :) mutta eipä tuo enää itsekään ole parikymppinen ja silti seksikäs minun mielestäni joten toimii molemmin päin.

mutta en kyllä usko että uskaltaisin/kehtaisin enää mennä kenenkään muun miehen kanssa sänkyyn...

Vierailija
6/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paksut. Olen 176/60.

Vierailija
7/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seksin aikana on valot päällä. Olen itsevarma hänen seurassaan. Muiden miesten kanssa en varmaan olisi niinkään selluliitteineni. Mitat 165/80.

Vierailija
8/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn itseni eikä siinä tule miettineeksi muutenkaan mittojaan. ;)

Vierailija
9/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään hävetä tai arastuta, väärän tyypin kanssa kehtaa hädintuskin pimeässä peiton alla mitään tehdä

Itse olen ihan jos vain mittoja katsoo niin todellakin mallin mitoissa, mutta täynnä sellua silti, raskausarpia jne jne kaikkea mahdollista. Ennen hävetti, nykyään ei, nyt vaan nautin

Vierailija
10/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siksi että onhan mulla silmät päässä, ja näen kuinka mies vartaloni näkemisestä nauttii (ja kyllä, vaikkei se mallin mitoissa olekaan). Jos mies ei pahemmin näyttäisi innostuvan, saattaisi siinä munkin itsetunto romahtaa... ;)

Vierailija
11/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuitenkin paljon hävettävää: surkean pienet lattatissit ja aivan järjetön määrä tummanpunaisia raskausarpia ja sellainen tyhjä nahkapussi mahana, vaikka lapsi on jo 2v. Paitsi että en häpeä yhtään! :) Tiedän ettei mun tarvitse olla täydellinen ja luotan täysin mieheni rakkauteen ja intohimoon!

Vierailija
12/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ja jopa himoitsee ja kiihottuu vartalostani, joka ei todellakaan ole mallinmitoissa. Siitä se rohkeus tulee:-)

Vierailija
13/14 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tiedän kyllä ihan varmasti että mieheni minua rakastaa, mutta ei se kyllä lihonneesta vartalostani pidä eikä meillä kunnon seksielämääkään siten ole

Vierailija
14/14 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää että hoikempana joskaan en ollenkaa kauheesti kauniimpana olin estoton ja nyt tänä maha ja takapuoli hävettää todella.

Johtunee ihan siitä, että mies ei ole tykännyt koskaan lihavista, Nyt on kultaisena miehenä ihastellut minua mutta tiedän kyllä (tai kuvittelen ehkä) ne todelliset ajatukset.