Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt laser karvanpoistossa? Kannattiko?

Vierailija
02.01.2008 |

Olisin menossa Tampereella mutta en tiedä mistä löytyisi. Googlasin toki jo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitteilla on. Ei tosin Tampereelle.

Noita tekee nykyään aika monet kosmetologiliikkeet, joten Tampereella varmaan vaikka mistä löytyy paikkoja.

Mitäs meinasit poistattaa?

Itse ajattelin bikinirajan siistiä ja muutamat vaaleahkot mutta häiritsevät karvat naamasta.

Vierailija
2/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tehokkaampi tehdä laserilla eli lääkäriin on mentävä. Kosmetologit saavat käyttää valoimpulssihoitoa mikä ei niin tehokas. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laseriin en uskaltanut mennä, kun kertoivat että siitä voi jäädä arpia. Nyt oon käyny valoimpulssi-hoidossa reilun kymmenen kertaa ja onpa ihanan siistit paikat. En olisi ikinä uskonut!

Vierailija
4/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on suunnilleen maksanut toi impulssihoito per kerta?

Kiitos jos vaivaudut vastaamaan.

Vierailija
5/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alue on ollut bikinikarvoitus ja on toimiut todell hyvin! Mulla oli kamalia sisäänkasvaneita karvoja ja ainainen karvantuppitulehdus ajamisen takia ja en halunnut enää käyttää bikineitä..

Karvanpoistoon tarvitaan useita kertoaj, koska karvat kasvavat eri rytmissä, eikä niitä voi saada yhdellä kertaa pois. Laser nipisti vähän, mutta ai että nautin siitä, että karvat heivattiin pois for good!!!!!

Vierailija
6/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, en huomannu kysymyksiä, sorry

multa on otettu bikinialue ja sääret, 150 euroa kerta. se ON tosi kallista, mutta on se hyvin toiminutkin. joitain yksittäisiä karvoja on jäänyt ja niitä olen käynyt poistattamassa tänä vuonna 2 kertaa. alkuun kävin n. 2 kk:n välein.

toimii jos karvat on tummia. (perustuu siis jollain tavalla ihon ja karvanväliseen värieroon)

seuraavaksi olen ajatellut otattaa kainalot. ja tiedoksi, että mä olin tositosi karvanen, eli ei vaadi kaikilla mitään kymmentä käyntiä!!!

Vierailija
7/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi systerini (asuu Tukholmassa) kävi tuossa valoimpulssi hoidossa jotain 5 vuotta sitten hyvin tuloksin. Ja silloin se oli ihan kohtuu hintaistakin. Häneltä on käsitelty kainalot, alapäänkarvat kaikki, ja sääret myös.

Siskoni on tummempi, joten se tehosi hyvin, ja vaikutus on lopullinen. Koska ole hieman vaaleampi, niin valitsin laser systeemin. Sairaalassa tehtynä terveysriskit ovat olemattomat.

Vierailija
8/9 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä poistattamassa kainalokarvat. Ne on tosi mustat, eikä lähde edes vahalla irti.

Valoimpulssi varmaan toimisi niihin.. joku 500¿ kannattaa ainakin varata hoitoihin vai?

Vierailija
9/9 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jölkeen olen käynyt vielä 3 kertaa, ja mm häpykarvoitus on pysynyt lähes kokonaan poissa. Jätin kuitenkin pikkuisen tupsun.

Menisin vielä säärikarvat poistamaan, mutta nyt taloudellinen tilanne ei tätä salli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi