Taas tuli paha mieli kun täällä on seassa joitakin (joku?) niin ilkeitä ja kylmiä ihmisiä että itkettää.
Esim. tuon 1,5v tarhaan lähtijän pukeutumisketjussa nro 16.. huoh. Miksi olet niin ilkeä että haluat pahoittaa et vain ap:n vaan monien monien muidenkin lukijoiden mielen kommenteillasi? Saatko jotain tyydytystä surullisten lähimmäisten katsomisesta? Toivon sydämestäni että heräät muuttamaan käyttäytymistäsi.
Kommentit (10)
Kamalaa tiuskimista ja vittuilua se viesti oli täynnä, nimitteli ap:n lasta kakaraksi tai pennuksi tms ja haukkui tottakai maanrakoon kaikki äidit jotka ei ole kotiäiteinä 3 v. Joku leppoisa ja rento kotiäiti vissiin ;)
Ja luennoi kengistä vaikka itse ensin kysyi neuvoa. Ja se on Gore, eikä Core...
Johan tuo oli päättänyt mitä ostaa mutta koville näköjään ottaa töihin meno tälle äidille.
Ihan asiallisia viestejä siihen saakka oli kun ap itse rupesi vänkäämään itsekkyyttään.
Joku ehdotti Kuomia, ja kun ap ilmeisesti halusi vielä lisää vastauksia niin alkoi sättimään että sääliksi käy lasta kun joutuu noin pienenä päiväkotiin, tms täysin epäolennaista. Kun ap totesi siihen sarkastisesti että taitaa äiti olla vähän väsynyt, sellainen joka hoitaa kaikki lapset kotona kunnes nuorin on 3 v, tms, niin alkoi kamala valitus ja jäkätys siitä, miten ei kannattaisi edes hankkia lapsia jos ei ole rahaa hoitaa niitä kotona kolmevuotiaaksi, ja jos kenkienkin ostaminen pennulle on niin vidun vaikeaa.
Siinä mun näkemys asiasta.
Vierailija:
Johan tuo oli päättänyt mitä ostaa mutta koville näköjään ottaa töihin meno tälle äidille.
Ihan asiallisia viestejä siihen saakka oli kun ap itse rupesi vänkäämään itsekkyyttään.
Ja luennoi ja luennoi, vaikka itse ensin kysyi neuvoa.
7
Sitä ennen ei kukaan muu ole sanonut poikkipuolista sanaa.
Ihme väkeä, että toisten viesteistä noin hermostutaan mutta kyllä ap:kin jotain hampaankolossa on ja pahasti.
Toisille työhön meno on vaikeeta mutta harmi, että syyttää toisia ja keksii syitä pahalleen ololleen.
Täällä haluavat jotkut kostaa omaa kurjuuttaan kirjoittelemalla ihan luokattoman tyhmiä kirjoituksia.