Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käytännössä varataan lentoliput netistä?

Vierailija
02.01.2008 |

Oon selannu noita vertaa. fi ja Travellink -sivuja. Onko ne turvallisia ja luotettavia?

Kommentit (3)

1/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran niin että lentoyhtiö meni konkurssiin lähtöä edeltävänä yönä (!) mutta rahat saatiin pois kun niitä ei vielä oltu minulta veloitettukaan.

Vierailija
2/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan turvallisia. Ollaan ostettu lippuja myös suoraan lentoyhtiöltä ja eri matkatoimistoista (SMT, eBookers).

Varaushetkeen kannattaa varata luottokortti ja mahdolliset lentomailikortit. Yleensä halvinta on ottaa e-lippu, jolloin lippu pitää printata itse. On mahdollista tilata myös perinteiset liput kotiin.

Kannattaa muistaa, että samaan koneeseen myydään hyvin erihintaisia lippuja ja jotain tiettyä halpaa hintaa voi olla vaikka vain 1-2 lippua per lento. Siksi lentolippujen hinnat vaihtelevat eri sivuilla ja myös samalla sivulla eri aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain luottokorteissa saa tosin hyvän peruutusturvan jos tekee ostoksen ko. luottokortilla (esim. Amex).

Konkurssitapauksessa luottokortti on parempi kuin käteisostos. Käteisostoksen rahoja ei saisi varmaan ikinä konkurssipesästä takaisin.