Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eames Plastic Chair DSR

Vierailija
02.01.2008 |

Olen ihatunut kyseiseen tuoliin, mutta mistä kummasta niitä saa? Ei ilmeisesti ainakaan Suomesta... =(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin jos se on Vitran tuotannossa

Vierailija
2/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, googlasin tuolin kun en ollut varma mitä eamesia tarkoitit -

noita on aerossa hyllykamana mustaa ja valkoista, tilauksella saa muitakin. Käyppä siis yrjönkadulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap =)

Vierailija
4/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme ambiente directistä -- saksalainen megaluotettva netytikauppa josta olemme osataneet huonekaluja vaikka kuinka. ovat melkein puolet halvempia kuin aerossa ja tuoraan kotiovelle kohtuuhintaan... Kun olisimme ostaneet random light - valaisimen artekista, olsii kuljetus helsingin sisällä maksanut 75 euroa, saksasta tuli kotiovelle 29 eurolla. Ja itse valaisin -- maksaa artekissa ja skannossa noin 1400, ambientessä vain 799. Suosittelen lämpimästi -- voi maksaa myös laskulla ja EU:n sisäinen kauppa on tosi turvallista.

Ja ihania tuoleja muuten havittelet, parempia, kauniimpia ja helppohoitoisempia saa hakea :)

Vierailija
5/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla kokemuksia ambiente directistä, olen haaveillut sieltä joskus tilaavani

Vierailija
6/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laittaa nettikaupan bookmark itsellekin muistiin! Eli kiitokset 5.

Ja tosiaan, itsekin pidän ko. eamesista - todella, todella hieno tuoli!

-2

Vierailija
7/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole juurikaan hintaeroa, on tietenkin kiva kannattaa paikallisia liikkeitä ettei täältä täysin liiketoiminta ja tarjonta katoa. Jos kamala hinta, hyvillä mielin vaan nettiostoksille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä