Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaulassa patti, ollut vuoden jo, lääkärin mielestä turvonnut imusolmuke, pelottaa

Vierailija
02.01.2008 |

jos kyseessä on syöpä. onko teidän muiden lapsilla vastaavia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulpahtaa esiin keskikaulalla heti leukaluunalta oikealta puolelta.

Vierailija
2/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen patti oli mun kaulassa noin kuusi vuotta. Nyt se on laskeutunut, mutta aika ajoin nousee hieman.

Mulle sanottiin silloin, että siitä ei voi kehkeytyä mitään vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin aika pian laakarille ja ultrattiin kahdesti muutaman kuukauden valein etta oliko muutosta. on todellakin vaan suurentunut imusolmuke joka sitten kipeana ollessani kasvaa aivan jattimaiseksi.

syopakasvaimilla on tapana kasvaa nopeasti eli tuskin on syopa jos ei ole vuodessa kasvanut.

Vierailija
4/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut ainakin 10 vuotta kaulalla turvonnut imusolmuke, joka lääkärin mukaan " vain kuuluu kalustoon" . Alkuun otettiin toki verikokeita ja tarkastettiin, ettei ole vakavaa. Sittemmin olen huomannut, että kaulalle tulee lisää turvonneita imusolmukkeita kesällä allergia-aikaan, varsinkin hyttysten pistäessä. Samoin tämän aina kaulalla olevan imusolmukkeen koko tuplaantuu. Imusolmuke liittyy siis myös allergisuuteeni. Onko lapsellasi todettuja allergioita?

Minäkin uskoisin, ettei patti ole vaarallinen, kun on kerran jo vuoden ollut, jos olisi pahanlaatuinen, se olisi jo huomattu.

Vierailija
5/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juttele, mutta söi hyvällä ruokahalulla puuron. Kysyin sattuuko mihinkään, niin ei kuulemma satu..pitää seurata tilannetta, olen vaan huolehtija äiti.

ap

Vierailija
6/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos vain tänään ollut tuollainen niin voihan olla että on iskemässä jokin pöpö, onko kuumetta?

Vierailija
7/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä olis jo kasvanut ja levinnyt.

Vierailija
8/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veriarvoja ei ole äskettäin tarkistettu, pyydä lääkäriltä lähete suureen verenkuvaan. Uskon edelleenkin, että patti on viaton. On tärkeää, ettet osoita lapselle olevasi huolestunut, siitäkin voi lapsi hämmentyä, kun ei ymmärrä, miksi äiti on vaisu ja surullinen. Ymmärrän kyllä huolesi.

se 10 vuotta kaulapatin omannut ja aina välillä pattiaan tosissaan hermoillut

Vierailija
9/9 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos lapsella on muita selviä oireita eli on väsynyt, ei syö jne. niin sitten tutkimuksiin kipin kapin. Ja muutenkin tietysti voi tutkituttaa (otattaa näytepalan), jos asia vaivaa.

Ilmeisesti pysyvästi suurentuneet imusolmukkeet ovat kumminkin aika yleisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme