Mistä voi johtua tajuton väsymys?
Nukuin viime yönä yhteensä 11.5 tuntia ja taas olen silmät ihan ristissä, ollut jo pari tuntia, niin kuin eilisiltanakin.
Tätä väsymystä on jatkunut jo ties kuinka kauan. Aamulla herään virkeänä jne. Mutta sitten se väsymys iskee illalla n. 19.00 aikaan ja silmät rupeavat lumpsimaan.
Normaalisti nukun max 6 tunnin unet. En sitten tiedä, että johtuisko tuo pitkittyneestä flunssasta tms. Olen ollut nyt puoltoista kuukautta enempi ja vähempi kipeänä, olen ollut esim. viikon terveenä ja sitten nenä on taas tukossa ja vähän lämpöä jne.
Eilisestä lähtien nenä on ollut tukossa, hengitys vaikeaa ja vähän kuumetta.
Kommentit (7)
esim. poskiontelontulehduskin voi aiheuttaa tolkutonta väsymystä. Ja tietysti myös sydänlihastulehdus, joka on vähän vakavampi.
- kaikki nämä yhdessä voivat aiheuttaa väsymyksen.
Vierailija:
anemiasta, raskaudesta jne
Mulla on alhainen hemo (110-115), mutta ei mulla aikaisemmin ole ollut tällaista väsymystä aikaisemmin, vaikka hemo olisikin laskenut alle 110.
Myös kosteusongelma voi aiheuttaa väsymystä ym. mutta toivottavasti siitä ei ole nyt kyse.
kuukausia kestänyt virustartunta. Väsyttää välillä aivan suunnattomasti. Poskionteloissa saattaa olla tulehdusta, vaikka ei oireilisikaan selvästi.
Välillä on kuivaa yskää.
Tuosta poskiontelotuhlehduksesta sen verran, että mulla ei siis ole koskaan ollut muita oireita kuin tuo verenvuoto nenästä. Korvalääkäri sanoi, että mulla on tuo oireena, ei mitään muuta. Ja heti, jos nenästä tulee useammin verta, niin kannattaa käydä lääkärissä ja aina on löytynyt p. tulehdus.
Mutta täytyy kyllä mennä nukkumaan, huomenna pitää herätä viimeistään yhdeksältä.
anemiasta, raskaudesta jne