Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä oli jumppasali pullollaan uudenvuoden alusta jumpan aloittaneita!!

Vierailija
01.01.2008 |

Toivottavasti into säilyy - tsemppiä kaikille!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan tuli sauvakävelijöitä jne. vastaan.

Paljon enempi kun normaalisti.

Toisaalta pikkasen hymyilyttää kun aattelee et siinä on taas joku tehnyt uudenvuoden lupauksen, mutta toivottavasti tosiaan kaikkien into riittää ja kunto kasvaa!

Ajattelin että tää uusi vuosi tekee tosiaan hyvää kansanterveydelle.

Vierailija
2/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tyyliin " liikun enemmän" vaan esim. " liikun kolme kertaa viikossa vähintään 45 min" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa on niin paljon ettei sekaan tahdo mahtua.

Muutama viikko on niin ahdasta että pitää askeleitaan varoa mutta sitten se aina helpottaa :)

Meillä ei vielä ole tämän vuoden jumpat alkaneet (ensi viikolla vasta) mutta nyt alkoi hirvittään että taas on kamalan ahdasta eikä mitään pysty kunnolla tekemään :s

Vierailija
4/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä vaan ensikertalaisille: ei tarvi tunkea eturiviin ainakaan tunneilla, joissa vauhdikkaita liikesarjoja...

Vierailija
5/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vinkkinä vaan ensikertalaisille: ei tarvi tunkea eturiviin ainakaan tunneilla, joissa vauhdikkaita liikesarjoja...

että minä ainakin tungen eturiviin, jotta näen hyvin mitä tapahtuu. Mene sinä takariviin, siellä on hyvin tilaa ja kun tunnet sarjat, niin sun ei tarvitse varmaan seurata ohjaajaa.

Vierailija
6/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eturivi on hyvä paikka vasta-alkajille, näkevät paremmin mitä ohjaaja tekee. Sieltä takaa ei näe kunnolla eikä sitten opi liikkeitä. Tuskin semmoisessa jumpassa kovin kauaa jaksaa käydä missä koko homma menee ohi.

Minua ei edes haittaa vaikka edessä joku toheloisi, kunhan ei jalkoihin jää ;)

Vierailija
7/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

että minä ainakin tungen eturiviin, jotta näen hyvin mitä tapahtuu. Mene sinä takariviin, siellä on hyvin tilaa ja kun tunnet sarjat, niin sun ei tarvitse varmaan seurata ohjaajaa.

Takaa näet sekä opettajan että eturivissä askeleet osaavien liikkeet. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?!!!

Vierailija
8/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takarivistä (muiden jumppareiden läpi) näkee?

Ei mulla ainakaan ole röntgenkatsetta ;)

Vierailija
9/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

takarivistä (muiden jumppareiden läpi) näkee?

Ei mulla ainakaan ole röntgenkatsetta ;)

Onneksi meidän salilla ohjaaja on korokkeella ;)

Vierailija
10/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on onneksi eturivissä tilaa vaikka kuinka kun suurin osa haluaa taakse tunkea. Mutta mä käynkin ihan tavisjumpassa.

Vierailija
11/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on vahingossa suhahtanut, hirvittävän noloa!! Kyllä ne supistajalihakset on aika onnettomat edelleen, mutta ilmeisesti aineenvaihdunta parempi kun ilmavaivat hellittäneet.

Vierailija
12/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Takaa näet sekä opettajan että eturivissä askeleet osaavien liikkeet. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?!!!

Ohjaaja kun tekee kuitenkin teknisesti ja muutenkin liikkeet aina oikein. Joku eturivin jumppaaja saattaa tehdä ne jotenkin pieleen ja sit menee omakin suoritus metsään sitä seuratessa. Sitä paitsi mä sekoilen enemmän, mitä useampi sotkee siinä mun edessä.

t.9

Vierailija
13/14 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hajupilvessä ei ole hauskaa itselläkään jumpata.

Vierailija
14/14 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei hätää, viikon kuluttua kaikki on taas ennallaan.