joko elokuiset olette kertoneet vauvauutisen? Itse vaan lahimmille ystaville, vanhemmille ei olla viela kerrottu, etta 3. olis tulossa... saa nahda, mahtavat varmaan yllattya aikal
Kommentit (3)
Me ei varsinaisesti olla kerrottu, mutta osa lähisuvusta sai tietää jo jouluaattona. Siellä kun ei tavata olla niin hienovaraisia, vaan jo eteisessä kyseltiin " kaadetaanko punaviiniä vai ootko raskaana?" Eihän mulla pitänyt pokka ollenkaan. :)
Jos tämänpäiväisen ultran jälkeen kaikki on ok kerrotaan ainakin toisen puolen vanhemmille. Hirveästi huvittais kertoa myös bestikselle, mutta kun hänen oma vauvauutisensa aikoinaan tuli itselleni ihan puskista, olen ajatellut " kostaa" ja katsoa kuinka kauan menee, että itse huomaa...
kummitus76, rv 6+6
mulla la 7.8. ja viikkoja siis 9+0. Ajattelin kertoa sitten, kun tiedän, että vatsassa varmasti joku asuu. Mulla on ens viikolla nla ja ajattelin, että kuuluiskohan sydänäänet jo neuvolan vempaimilla ja suostuvatko edes yrittämään... En raskinut mennä varhaisultraan, joten pitää odotella sitä np-ultraa. Toisaalta olen paisunut pian 4 kg tätä odotusta (jotain ihme turvotusta kait) että en tiedä kuinka kauan tämä salassa pysyy. En kyllä ala valehtelemaan jos joku kysyy. Meille kanssa tulossa kolmas, enkä ole ihan varma millaisissa fiiliksissä tämä uutinen otetaan eri tahoilla vastaan.
Meillä pikkukakkosen odotus alkumetreillä rv 5+1 (?) ja la 31.8.08
Esikoisesta maltettiin odottaa kertomisen kanssa varhaisultraan (h.8) asti. Halusin pitkän yrityksen ja lapsettomuushoitojen (clomifen) jälkeen itse ensin varmistua, että todella olen raskaana.
Nyt tämä toinen odotus starttasi nopeasti ja " luomuna" ja malttamattomina kerroimme jo esikoisen kummeille ja vanhemmillemme. Itselläkin tosin on vielä niin epätodellinen olo koko odotuksen suhteen (ei juuri edes raskausoireita), että tuntuu melkein " valehtelulta" mennä moista kertomaan (;
Muut ystävät ja tuttavat odottakoot vielä uutisia ainakin siihen ultraan (jota ei ole vielä edes varattu) asti.