Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 1,2v antaa jo huoneenlämpöistä hedelmäsosetta?

Vierailija
01.01.2008 |

Mitä mieltä olet? Lapsi siis 1v ja 2kk ja voisinko jo antaa? Missä iässä te olette alkaneet antamaan huoneenlämpöistä sosetta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes alle puolivuotiaalle hedelmäsoseita koskaan lämmittänyt?

Vierailija
2/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastanu? keittäny??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
4/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lämmittänyt tähän asti vesihauteessa huoneenlämpöiset hedelmäsoseet. Oletteko aina antanut huoneenlämpöistä? ap

Vierailija
5/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tuoreita hedelmiä.



Ja ihan huoneenlämmössä. Niinkuin olisin myös kaupan antanut. Etkai itsekkään syö lämmitettyjä hedelmiä?



Ja miksi et jo tuon ikäiselle anna ihan tuoreita hedelmiä?

Vierailija
6/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se on varminta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö itse lämmitettyjä hedelmiä mutta olen aina ajatellut että lapselle pitää soseet lämmittää. ei ole vielä saanut tuoreita hedelmiä koska inhoaa niitä palasia. Ei syö ruokaa missä on " paakkuja"

Vierailija
8/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tuon ikäisen pitäisi jo alkaa paloja sietämään. Jollei sitten ole jotain vikaa ettei yksinkertaisesti voi niitä syödä.



Annappa lapselleni vaikka banaani käteen. Se on pehmeää ja helppoa syötävää ja sillä on hyvä alkaa opettelu.



Omani ovat syöneet banaania jo joskus 7-8kuisena. Ei siis soseena vaan ihan kokonaisena. Sen saa niin helposti pienikin vauva muussattua suussaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olettaisin kuitenkin et tää on samaa tasoa kuin mun kirjoittamat ' kinkku viikon pöydällä' ja ' pojun nimeks Urpo-Armas vai Sulo-Keijo'

Vierailija
10/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu hullulta että jos lyikkään kokonaisen banaanin sen käteen nii eikö se tukehu siihen. Pitäs varmaan ainakin näin eka kerralla muusata se. ja sit antaa sille kokonaisena ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma samanikäisenä on jo 10kuisesta asti syönyt itse samaa ruokaa muun perheen kanssa. Sopivan pieniksi paloiksi vain pilkottuna.

Kertaakaan ei ole meinannut tukehtua.



Voithan toki muussata sen banaanin ensin. Voisit ihan oikeasti alkaa tarjota tuoreita hedelmiä noitten valmismössöjen sijaan. Ovathan ne lapsellesi varmasti alussa outoja ja vaatii hetken totuttelua. Mitä ruokaa syö muuten? Näitä vauvojen soseitako? Voisitte alkaa hyvin siirtyä jo ihan kotiruokaan, vähä mausteiseen vain.



Ja sitten kun annat sen banaanin. Anna tarpeeksi iso. Jos antaa vain pieniä paloja, banaania tai mitä tahansa hedelmää. Niin vauva tunkee sen helposti kokonaisena suuhun ja sitten tukehtuu. Mutta kun antaa sen kokonaisen banaanin, tai puolikkaan omenan. Saa itse jyrsittyä siitä sopivan kokoisia paloja







t: 12 & 17

Vierailija
12/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäsoseet on lapset syöneet 4 kk:n ikäisestä ihan huoneenlämpöisenä. Ihan oikeasti AP, jos haluat että lapsesi oppii syömään anna jo sormiruokaa. Meillä on annettu banaani käteen, kun sellainen pysyy, eli n. 6 kk:n iässä, kurkkua ja porkkanaa pari kuukautta myöhemmin, eikä kukaan ole vielä tukehtunut. Nuorin nyt 1 v 5 kk ja hoidellut omat syömisensä jo monta kuukautta itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkisoseita??

Vierailija
14/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos joku haluaa antaa hedelmäsoseet lämmitettyinä, jokaisen oma asia!

Vierailija:

Olet ap TODELLA AVUTON, voi lapsiraukkaasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mökeillä yms niitä purkkihedelmäsoseita välipalana. Ne on ihan hyviä. Ja itse laitan niistä jotain täytekakkujenkin väliin :)

Vierailija:

Ei kai sen ikäiselle enää

purkkisoseita??

Vierailija
16/16 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap itse uusavuton, mutta koita silti säästää lapsesi samalta pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän