Argh, ei onnistu House of Kidsistä tilaaminen :( miten teillä muilla onnistunut tilaamisen loppuun saattaminen?
Mulla tyssännyt nyt siihen ettei hyväksy korttinro-vaihetta, katetta olisi ja kaikki muukin " tässä päässä" ok mutta eipä vaan hyväksy sitä vikaa vaihetta *kerpele*!!
Kommentit (6)
tilaus tyssäsi siihen kortin lukuvaiheesseen,,
Tilanne korjaantui kun vaihdettiin miehen luottokortti..
Tilaaminen nimittäin onnistui lopultakin tuosta toisesta tanskalaisputiikista (ja sainpa haluamani vaatteet vieläkin edullisemmin) anopin Mastercardilla*hölmistynyt*.
Ei hyväksynyt minun eikä miehen korttia vaikka tosiaan esimerkiksi Tinyzonesta tilattu ilman mitään ongelmia.
Ärsyttävää mutta onneksi lopulta onnistuikin.
Itse törmäsin ongelmaan MyToys:n tilauksen kanssa. Tilaus ei onnistunut, koska järjestelmä herjasi valuutasta. Minulla Handelsbankenin myöntämä Visa eli ovat mitä ilmeisemmin koodanneet sen vain Ruotsin alle, jolloin tilaaminen ei Suomen tiedoilla onnistu... Tällöin tilaus onnistui joko puhelimitse tai sähköpostitse.
Voisiko siis johtua siitä, minkä pankin kortilla tilausta yritit tehdä?
mutta turhaan. Arvaa turhauttiko. Viimein äsken hyväksyi tilauksen yhteen noista, huoh. Jotain häikkää linjoissa (???) Suomen ja Tanskan välillä?
Ei nimittäin onnistunut toisestakaan tanskalaisesta lastenvaateputiikista tilaaminen:( Tinyzonesta sen sijaan olen tilannut ihan ongelmitta useampaan kertaan, viimeksi viime kuussa.