Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA. Acon haamu kokemuksia??

31.12.2007 |

Heipsan keipsan..

Iski kammottava hätä..joskin pelkään ettei kukaan ole täällä kykkimässä enää, ihmisillä lienee enemmän elämää kun mulla, mutta kokeilupakko.

Tein tänään rtestin. Acon merkkisen. Tulos nega... Tiedän ( aikoinaan 5 vuoden selvittämätön lapsettomuus rumba takana ) ettei enää 10 minsan jälkeen pitäs lukea vastausia, mutta matkalla roskiin tikussa seisoo kaksi viivaa. Toinen on vahvaakin vahvempi (oi miksi se on aina se vahva!!) kontrolli viiva, mutta nyt sen viereen T ruutuun oli ilmestynyt myös viiva. Hailakka kyllä, mutta simmuin nähtävä. Hämärässäkin..haha.

KK historiaa sen verran, että edelliset alkoi 25.11 ja ODOTIN jouluksi menkkoja...menkkaoireet puuttui, mutten siihen kiinnittänyt huomiota ennenkuin tänään..

..vasta kun luin testin äsken uudellen..

..koska..

jouluaattona-tapaninpäivänä meillä oli vapaata touhua (siis sisuksiin ammuttiin kovilla.. ;) ) koska odotin menkkoja..no ke tuli sitten rinnat kipeeksi..ja ajattelin että no nyt tulee..

No.. tänään aloin sitten ajattelemaan, että mulla tulee tissit aina kipeeksi OVIKSEN jälkeen, ja on noin 10 päivää arat ennen menkkoja..eli..olisko mun kierto voinut venytellä tän kierron (sattuu toisinaan) ja ovis olla myöhässä paljon..ja hedelmöitys tapahtunut vasta viime viikolla ma-ti..

Nyt olis vasta ne päivät käsillä, kun alkio kiinnittys...

Jännittää sikana, vaikkei saisikaan enään...kun se oli yli 10min vanha tulos..

Nuo aiemmat lapsettomuustutkimukset ym se koko rumba sai mut pelkäämään koko raskaus ajatusta..

Ennen miestä keken kanssa oli tuo 5 vuoden ongelma, tulin raskaaksi ehkäisyn pettäessä yhdestä laakista...raskaus tosin päättyi sikiökuolemaan joskus viikoilla 11..kaavinta tehtiin 12+4.

Niin siis..hypimpä aiheesta..

Uskotte varmaan, että testejä (NEGOJA!) on tehty noin 700, ja vastaavaa haamu viivulaista en ole ennen tavannut..

Antakaa mulle nyt voimaa loikata täältä tikkailta alas matkalla kohti 7 taivasta...ja kertokaa, ettei niihin voi luottaa.

Tai..onko jollain käynyt samoin ja ollutkin raskaana...? :)

Thänx beibsit (L)

PLUSSATUULIA KAIKILLE JA IHANAA UUTTA VUOTTA!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Acon, 10min aika tuntuu lyhyeltä roskishaamun tms. saantiin...eli kuulostas hyvältä!

Toisaalta (vaikka en tahtoisi tätä kirjoittaa)..takana ainakin sen viiskymmentä Acon testausta (yk18) ja moneen on värillinen haamu tullut ilman raskautta. Mutta vasta useamman tunnin kuluttua!?

(säälittävää, kaikkia oon käännellyväännellyt vielä uudelleen seuraavana päivänä näkyskö jotain...nolkkis).

Peukut pystyssä, ei sitä koskaan tiedä! Hyvät uudetvuodet!

Vierailija
2/3 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi nega. :' (

Uskottava se on. Nyt on niin surullinen olo, etten tiiä meniskö takas peiton alle ja pysyis siellä loppuvuoden.

Tämä tyttö ei ainakaan koske enää YHTEENKÄÄN acon testiin, liikaa negatiivista julkisuutta tuntuu siltä paskalta netistäkin löytävän...haamuja ja viiovanpaikkoja...prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen negaan tuli noin tunnin-1.5 h jälkeen värillinen (heikompi punainen) selkeän paksu viiva. Paljon vanhvempi kuin eilinen.

Tämä ihan vaan todisteena siitä, että silkkaa bullshittiä ne on. Aconit. :(

Pahinta on, etten pääse siitä olosta eroon, että olen raskaana. Loppuviikosta ostan kaksi erimerkkistä testiä ja teen ne molemmat samasta aamu pisusta, jos ne on negoja, niin sit on aika varata aika jonnekin hypnoterapiaan unohtamaan haaveet..