Kumpi näistä tytölle nimeksi?
Nyt on neiti maailmassa ja jo ykkösenä ollut nimivaihtoehto, Selma, ei sitten tulekaan olemaan se tytön nimi. Ei vaan näytä Selmalta...
Vaihtoehdot ovat nyt Nelma ja Hilma. Toinen ja kolmas nimi ovat Tyyne Elina.
Kumman laittaisitte ensimmäiseksi nimeksi?
Kommentit (12)
Nelma ehkä parempi.. Se on uudenaikaisempi, mutta Hilma on myös nätti nimi, mutta perinteikkäämpi.. Tytön toisena nimenä oli Tyyne, joten siitäkin löytyy perinteikkyyttä, joten Nelma. Tietysti ottaisin huomioon myös sen kumpi sointuu sukunimeen paremmin..=)
Tuon esille eriävän mielipiteen, sillä mielestäni Hilma on Nelmaa parempi nimi selvästi.
Hilma Elina olisi kaunis ja selkeä nimi.
Nelma on meillä suvusta löytyvä suloinen nimi, jonka itse asiassa vasta viime kesänä " löysin" minäkin. Oikein kiva ja pehmeä, lämmin nimi!
Hilma on myös kiva nimi, mutta niin PALJON yleisempi!! Nelma-nimen on saanut tähän mennessä 176 kautta aikojen (tänä vuonna 5, vuoden 1999 jälkeen 26), Hilma-nimen on saanut yhteensä yli 24 tuhatta tyttöä, tänä vuonna nimen saanut 78 tyttöä, ja vuodesta 1999 yli 450. Toki täytyy myöntää, että Hilma nimen huippuvuodet ovat selkeästi olleet ennen vuotta 1900 - joten ei ihan jokainen vastaantulevat tokikaan ole Hilma.
Itse en vaan antaisi lapselleni yleistä nimeä, kun harvinaisempiakin on olemassa ja kaiken lisäksi toisiin nimiin Nelma sopii vaan paremmin, kun e kaikissa yhdistää!!
Nelma Tyyne Elina
Tosin... Mun mielestä kyllä tuo Tyyneelina vähän puuroutuu, käviskö
Nelma Tyyne Aline?
onneksi täällä on suurin osa mun kanssa samoilla linjoilla. eli tytöstä tullee nelma. ellei nyt sitten tule jotain mustaa hevosta väliin, joka teilaisi kaikki tähän mennessä mietinnässä olleet nimet...
ja tosiaan, toiset nimet tulevat olemaan tyyne elina, vaikka ' puuroutuisivatkin' , sillä niillä on taustansa. :) aline ei ole kuitenkaan sama asia kuin elina.
nyt neiti heräilee, täytyy mennä syöttämään...
Täällä annetaan ääni ehdottomasti ihanalle Nelmalle, sillä meillä asustelee sen niminen neiti:).
terkuin Nelman äiti Tyyne
Nelma Tyyne Elina on kiva yhdistelmä