Kunhan kolmas lapseni syntyy en vissiin uskalla harrastaa enää seksiä;)
En hyväksy kierukkaa ehkäisykeinoksi, pillereitä en halua syödä, koska ne vievät halut, kondomitkaan eivät ole kovin mukavia ja voivat mennä rikkikin, sterilisaatioon en oikein haluaisi. Aborttia en halua tehdä. Olisikohan miehen sterilisaatio se paras ratkaisu, jos vielä aiotaan seksiä harrastaa? Sillä mua ei haluta ottaa riskiä pelkällä kondomillakaan... Eri asia kun lapsia oli kaksi, mutta nyt kun olisi jo kolme....
Kommentit (5)
mietin kyllä tuota kierukkaa vaihtoehtona, tosin inhottaa ajatus jostain esineestä itseni sisällä.. Samoin kondomiehkäisy on aivan syvältä! Ja pillereitä en enää ikinä popsi!! (menee nuppi sekaisin ja halut nollaan..)
huomaa mitenkään. Onhan ihmisillä kaikenlaista muutakin " vierasta" elimistössään ja elävät sitä huomaamatta.
eniten ehkä pelkäänkin sitä laittamista.. oon niin kipuherkkä ja arka tuolta alapäästä, että ihan hävettää (näin jo kahden lapsen synnyttäneenä, juu-u)
Niin ja jos voin vaan välttää ylimääräisiä esineitä sisälläni, niin aina parempi..
mulla tuntunut missään, papa-koekin on pahempi, synnytyksestä nyt ei voi puhuakaan samana PÄIVÄNÄ 5
piuhat vinksalleen niin miksikäs ei. Pienempi operaatio sterilisaatio miehelle on kuin naiselle.