Oliko teistä kivaa kun synnärillä kävi paljon vieraita?
Musta nimittäin ei ollut kivaa kun koko ajan ravas joku. Nyt odotan toista lastamme ja kaverit on ihan ok asiasta mutta tuo miehen suku. Olen sanonut sata kertaa että sanoo äidilleen ja kummien kaimoille että kyllä sitä vauvaa ehtii nähdä myöhemminkin vaikka kuinka paljon.. mutta en usko että mies on sanonut suvulleen yhtikäs mitään.
Miten saan asian esitettyä niin ettei suutu? taidan olla erilainen, mutta jotenkin haluan olla siellä rauhassa, sitä on kuitenkin väsy ja sekaisin.
Kommentit (7)
ja niin ihanaa kun olikin että mies tuli käymään, toi hän poikkeuksetta mukanaan jokun muunkin. se ei ollut enää kivaa.
pojalla ja minulla oli imettämisen kanssa alkuhankaluuksia ja olisin mieluiten ollut ihan rauhassa (ja parannellut runneltua ruumistani..).
viisi päivää (itse halusin) ja mulla oli yhden hengen huone ja musta oli tosi kivaa, kun väkeä kävi sekä sukulaisia että kavereita...
Esikoista kävi katsomassa synnärillä monikin, ja mun mielestä se oli vain kivaa! Sai seuraa, ettei tarvinnut vaan maata sängyllä :) En tuntenut oloani niin raihnaiseksi tai väsyneeksi, kun ehkä joku toinen synnyttänyt.
että oli järkyttävää, kun työkavereita tupsahteli vähän väliä ovesta. Muutenkin olin tosi väsynyt ja uupunut vaikeasta synnytyksestä, joka päätyi hätäsektioon.
Musta ei ollu yhtään kivaa, kun huonekaverilla kävi ihan koko ajan vieraita. Jopa vauvan isän työkavereitakin...
Vain isovanhemmat saa tulla osastolle lyhyenä vierailuaikana. Isä ja sisarukset saa toki muulloinkin. Ekalla kerralla näitä rajoituksia ei ollut ja kyllä meinas hermot mennä kun koko ajan joku pomppasi sisään.
muutama lähin tyttökaveri oli ihan OK mut olisin pärjänny ilman niitäkin...