Kattoiko joku hei me huijataan? Mä en oikein ymmärtänyt sitä rahanvaihtohuijausta
Voisko joku kirjoittaa sen jos tajuaisin vaikka? Mun mielestä se meni ihan oikein.
Kommentit (9)
Jäi häiritsemään kun en tajunnut. Aika hassua muuten että tuollaista ohjelmaa näytetään, saa huijarit paljon vinkkejä, ei uskalla puhelintakaan jättää pöydälle
Eikö tosiaan kukaan muu katsonut. Jos yhtään matikkaa osaan niin mun mielestä laskutoimitus meni aivan oikein ja jos multa joku tulis rahaa vaihtamaan niin just noin antaisin rahaa takaisin
Myyjä antaa 2kpl 10e seteleitä.
---rahat ovat oikein---
Mies huomaakin, että hänellä on kolikoita, ja pyytää myyjää antamaan hänelle kympin setelin.
Myyjä ottaa kassasta 10e setelin miehelle, ja alkaa laskea tämän kolikoita. Niitä on liian vähän 9e:n arvosta.
---tässä vaiheessa miehellä on taskussa ne kaksi kymppiä jotka myyjä antoi &kympin seteli jonka hän vaihtoi kolikoilla---
Mies laittaa pöydälle 11e ja pyytää sittenkin sen 20e setelin takaisin.
Myyjä ottaa pöydällä olevat rahat ja antaa miehelle kassasta 20 setelin.
---Mies jää kympin voitolle, koska myyjä ei tajua että pöydällä olevat raha ovat siitä 10 setelin vaihdosta, ei suinkaan 20e setelin vaihdosta---
ARGH! vaikea selittää;) Mutta oikein se meni, eli mies huijasi.
20 ja 20
10 ja 9
11 ja 20
Vasemmalla myyjän miehelle antamat rahat ja oikealla miehen myyjälle antamat rahat.
Myyjää harhautetaan vaihdoilla ja sillä että kolikoita on liian vähän.
koska aina näitä vekslaajia löytyy.
Menee varmaan aika helposti sekaisin tuossa tarkkakin myyjä
Menee varmaan aika helposti sekaisin tuossa tarkkakin myyjä
Antoi kympin setelin sekä kolikoita, mies huomasi että hänellä onkin kolikoita eikä tarvitsekkaan niin paljon, antoi 9 kolikkoa takaisin, totesi että yksi puuttuu, jos antaa 1 kolikon lisää ja kympin setelin niin myyjä antaa hänelle sen 20setelin takaisin, huijasi muka kympin, ei mun mielestä vaan