Onko Kirsi Salo TAAS raskaana?!?!?! Tuplassa ja kuitissa on siltä vähän näyttänyt vaikka
vannoi ettei enää voisi ajatella kolmatta raskauspahoinvointiensa takia...
Kommentit (40)
Mutta asiaan: en todellakaan tiedä. Utelias kyllä olen, vaikka eihän tuo nyt mikään julkkis enää ole. Menneen talven lumia koko nainen.
Mutta en tosiaankaan tiedä, mikä on totuus. En ole nähnyt edes koko uutta ohjelmaa, jota ko. tyyppi juontaa :D eli paha sanoa. Sen kyllä sanon, että itsekin näytän jouluruokaturvotuksineni tällä hetkellä ihan siltä, kuin olisin 5. kuulla raskaana! Mulle kilot kertyvät pallomaisesti alavatsaan :-/ Hävettää mennä kuskina viettämään uuttavuotta, kun tiedän juorujen lähtevän taas käyntiin...
Eikä ole liian vanha tulemaan raskaaksi. Kukas sen kieltää, jos itse haluavat vielä joskus vauvan?
Vierailija:
Taitavat itse lapsoset täällä olla äänessä.
Eli vaikka kuinka tuntisi itsensä nuorekkaaksi, seksikkääksi ja kuolemattomaksi, on biologinen tosiasia, että yli nelikymppisen raskaus alkaa, saati johtaa täysiaikaisen vauvan syntymään.
Vierailija:
Vierailija:
Taitavat itse lapsoset täällä olla äänessä.
Eli vaikka kuinka tuntisi itsensä nuorekkaaksi, seksikkääksi ja kuolemattomaksi, on biologinen tosiasia, että yli nelikymppisen raskaus alkaa, saati johtaa täysiaikaisen vauvan syntymään.
En usko että olisi raskaana, eiköhän sillä ole vielä pömppää entisestä. Jos olisi raskaana niin varmaan olisi taas sairauslomalla pahoinvoinnin vuoksi niinkuin viime kerrallakin.
i]
[/quote]
Mitä tarkoitat tuolla viestilläsi? " On biologinen tosiasia, että yli nelikymppisen raskaus alkaa" No niin tosiaan on, tiedän monia, monia yli nelikymppisenä vauvan saaneita, itseni mukaan lukien (jopa kahdesti). Mutta toi loppuosa menee yli hilseen?
Mut pointti oli siis se, että on biologinen fakta, että yli nelikymppisen raskautuminen ei enää onnistu kovin helposti, ovathan munasolut jo vanhoja.
Lisäksi heillä on suurempi keskenmenoriski, ja ennenaikaisen synnytyksen riski.
Tää oli se, mitä se gyne lehdessä tarkoitti. Ja vielä: on harhaanjohtavaa, kun monet yli nelikymppiset suunnittelee vauvan hankkimista ihan kuin olisivat nuorempia kuin ovat. Miksi ei voi hyväksyä, että on vanha?
Ihan ihme kaapuja sillä aina päällä siinä ohjelmassa. Vaikka ehkä niillä vaatteilla yritetään päästä eroon siitä " heikoin lenkki" -imagosta.
Tollasiin ryijyihin pukeutui se alkuperäisen Tuplan tai kuitin juontaja (Kirsti jotakin???) aikoinaan. Musta haetaan ihan selvästi samaa fiilistä KS:n vaatetuksella ja eleillä.
Monella esikko yli 40-vuotiaana ja toisiakin tulossa. Itse olen kaiketi Kirsin ikäinen, kolme ihan pientä lasta ja yksi ehkä 40-v rajapyykin jälkeen. Lisäksi hyvä ammatti, työpaikka ja kivasti rahaa =)
Miten minä sitten olen raskaana vkolla 38 ja ikää on jo reilu 41v? Niin ja vieläpä lisään senkin että vauva ei ole edes suunniteltu vaan ihan vain " omin luvin tullut" eli ehkäisyäkin kyllä käytettiin, mutta silti vaan raskaaksi tulin!
Selitäpäs siis minulle että miten tuo on mahdollista tuon sinun " totuutesi" mukaan??
Vierailija:
Miten minä sitten olen raskaana vkolla 38 ja ikää on jo reilu 41v? Niin ja vieläpä lisään senkin että vauva ei ole edes suunniteltu vaan ihan vain " omin luvin tullut" eli ehkäisyäkin kyllä käytettiin, mutta silti vaan raskaaksi tulin!Selitäpäs siis minulle että miten tuo on mahdollista tuon sinun " totuutesi" mukaan??
On HARVINAISTA. Ei mahdotonta.
ei 17 eikä 18 :-)
Minä tunnen monia 40 korvilla luomusti raskautuneita ja ihan normaalisti normaalin lapsen saaneita. Ei se ole ollenkaan harvinaista nykyään. Herää pahvi.
Äitinikin huomautti tänään :)