Oliskohan jo lokakuista vauvaa yrittäviä?
Just itse laskeskelin itse, että ensimmäinen oikea yrityskierto tuottaisi tulosta lokakuussa jos hyvin kävisi.
Clomifenit aloittelin tänään jos niistä nyt olisi apua, aika malttamaton olo muuten. Esikoinen on nimittäin saanut alun clomeilla ja hän on syntynyt lokakuussa =) Tosin la oli tuolloin ihan kuun lopussa mutta tyttö oli hieman hätäinen. Niin ja siis silloin tärppäsi ekasta clomikierrosta, toisalta ei toista kertaa voi olla niin hyvää tuuria. Mutta toisaalta nyt tässä on ollut roimasti huonoakin tuuria, että jos ne kumoisi toisensa... No, ei se kuitenkaan heti tärppää,parempi olla liikoja intoilematta ja miettimättä, eiks niin?
Mutta jokos mulle löytyy kavereita?
Rilla-ma-rilla *kerrankin ajoissa*
Kommentit (4)
eli suuntaan kanssa jo katseita uuteen vuoteen, nyt kp28/ 25-27 ja olen testannut kaksi negaa, täti vaan jostain syystä nyt myöhässä..mutta ei muutakun nokka kohti yk6;sta kunhan se täti nyt ensin saapuu..
misa yk5 kp28 kohta yk6 ja kp1
laitan nyt sen ja jos tulee parempia nimiehdotuksia niin vaihdetaan=)
Nyt kp 3 ja kohta popsin clomin tai clomit. Tarkoitus olisi syödä tässä kierrossa 100mg eli kaksi pilleriä per päivä, mutta tässä pähkäilen että ottasko ne kerralla vai aamuin illoin :o) - kyllä on elämä vaikeeta!
Mutta mukana lokavauvaa yrittämässä...
Täällä on sulle kohtalotoveri! Eli toisesta täälläkkin haaveillaan, tosin vielä ei oo menkat alkanut, eli syyskuun toivekin saattaa olla tulollaan, mutta epäilen, koska km oli joulukuun alussa.
Siis esikoinen sai myös alkunsa clomeilla ja teroilla 2.yrityskierrosta, nyt kakkosta yrittäessä olen syönyt clomeja ensin 1x1, sitten 1x2 (jolloin tärppäs, mut loppui lyhyeen), ja nyt sitten ensviikolla aloitan 1x3 ja terot on mukana kaikissa kierroissa.
Eli tuota lokakuun haavetta pidän enemmän mahdollisena kun syyskuun, mutta tervetullut on koska vaan!!
Mutta toivottavasti saadaan tähän muitakin kenen kanssa vaihtaa ajatuksia =)