Kertokaa minulle toimitteko koskaan näin?
Meille tuli miehen kanssa aivan järkyttävä riita kun tunnustin että joku asia saattaa joskus ärsyttää minua niin hirveästi, että MIELESSÄNI voin ajatella " Voi vittu mikä paska äijä" !
Mieheni ei kuulemma koskaan ajattele minusta niin vaikka miten käyttäytyisin hänen mielestä sopimattomasti. Tämä oli miehelle ihan kauhea järkytys; oma vaimo saattaa ajatella niin.
Minulle se ajatus on nopea ja menee nopeasti ohi; koskaan en sano ääneen loukatakseni, mielessäni vaan jupisen.
olenko outo? Ainoa lajiaan?
Mieheni on joskus äkkipikaisuuksissaan saattanut sanoa lapsista että " voi kun noi olisi olleet tyttöjä ja leikkisivät rauhallisemmin" . Tiedän että hän ei sitä oikeasti tarkoita ja otinkin sen hänelle omaksi esimerkiksi, mutta se on kuulemma aivan eri juttu :-/
Kommentit (3)
Yhden kerran suhteessamme olen huutanut " haista vittu" tms. Mies loukkaantui siitä tosi paljon ja teki selväksi että se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun niin sanon hänelle niin.
Yhdessäoloa jo 13 vuotta takana...
ap
EN minäkään 10 ekaan vuoteen edes ajatellut miehestäni pahasti, mutta sitten tapahtui kaikenlaista epätoivoista...
kyllä sitä tulee samaa ääneenkin sanottua kun tarpeeksi ottaa päähän. Onneksi mies tuntee mut ja tietää että sanon vaan koska vit**aa. Hetken päästä voidaan jo halailla.
Kukakohan ei joskus ainakin AJATTELISI vastaavaa?