Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIMP MY LIFE!

Vierailija
29.12.2007 |

Olen niin T-Y-L-S-I-S-T-Y-N-Y-T tähän nykyiseen elämääni, että kaipaisin jotain piristävää tähän arkeen.

Osaisiko, voisiko joku ihana ihminen antaa minulle vinkkiä, mitä voisin tehdä?

Periaatteessa kaikki on hyvin; meillä on pitkä suhde (19v.), kaksi kouluikäistä lasta, oma talo, hyvät työpaikat molemmilla. Mies on ihana minulle, rakastaa lapsia ja minua, on kiltti, ei lyö, ryyppää tai sauhuta eikä käy vieraissa.

Onko kaikki liiankin hyvin, olenko turhautunut sen takia ettei minulla ole enää elämässä mitään, mitä kohti mennä - mitä havitella?

Mietin usein, millaista olisi erota ja lähteä rakentamaan uutta elämää. Elämän realiteetit vain iskee jo siinä vaiheessa vasten nenää, tiedän että hyvää miestä ei ole helppo löytää eikä uusioperheessä välttämättä ole hyvä kaikkien elää.

Tiedän että olen vähän yksinäinen, olemme muuttaneet uudelle seudulle jonkun aikaa sitten enkä juuri tunne täältä ketään. Hyvät ystäväni ovat kaukana ja pitkin suomea.

Mitä ihmettä tekisin - Tuunatkaa vähän elämääni!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on täysi vapaus muokata elämääsi nyt ihan mihin suuntaan vaan, lapsetkin jo isoja! On se sitten ihan uuden alan opiskelu tai SPR:n ystävätoimintaan mukaan meno tai posliininmaalauskurssi työväenopistossa, lähde laajentamaan vähän sitä elinpiiriäsi! Moni nainen, minä mukaanlukien, on sinulle kateellinen, älä nyt lähde pilttaamaan kaikkea!

Vierailija
2/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt aikaa kun lapsetkin ovat jo isoja. Mieti mitä olet aina halunnut tehdä mutta lykännyt jostain syystä ?

Eroaikeet voit haudata heti. On se hullua miten ihminen alkaa leikkimään ajatuksella erosta, kun kaikki on hyvin ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane. Saat vaan aikaan kovat traumat kaikille.

Hanki harrastus!! Nimenomaan jotain ihan hömppää vain sulle. Joku tanssitunti / pidätkö taiteista, maalauskurssi? saat myös uusia ystäviä ja tuttuja sitä kautta..

Taitaa olla nää pitkät joulupyhät vielä enemmän tylsistyttää. Meillä sama. Ihan bored koko perhe.. Ilmat vielä ihan kakkaa täällä etelässä.

Mies oli ihan onnessaan kun meni töissä käymään eilen;)

Vierailija
4/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun oikeasti tiedän, että mies välittää ja rakastaa.

Ehkä tosiaan joku uusi harrastus voisi olla hyväksi minulle.

Olen ajatellut myös oman yrityksen perustamista, se kiinnostaisi.

t. Ap

Vierailija
5/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveissa olisi se uusi vauva, mutta on kulunut yli kaksi vuotta eikä mitään ole sillä saralla tapahtunut. Se on asia joka raastaa minua enemmän kuin miestäni.

Ilmeisesti se on asia mitä Jumala ei halua minun saavan ;(

t. ap'

Vierailija
6/6 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämä elämä muuttuu uudella dildolla, niitä on salkullinen.

Seksi-elämämme on oikein antoisaa ja virikkeellistä joten ei siitä kohtaa purista.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi