Mitä teette lasten kanssa uutenavuotena?
Meillä 3,5v lapsi ja ideat on vähissä..
Kommentit (12)
Täytyy kai käydä seurasaaressa päivällä tai korkeasaaressa jos se on auki ja illalla syödä herkkuja ja vuokrata vaikka koko perheen leffa.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
ap
Ihan vinkiksi vaan että sitä samaa tinaa voi valaa vuodesta toiseen, eikai sen nyt oo pakko aina hevosenkengän muotoinen olla kun sen kauhaan iskee??? Eikä se kai ympäristöä rasita jos tinat siististi laatikossa kaapin perällä säilyttää ja käyttää uudelleen kerran vuodessa?
Minä oon muuten kyyninen uuden vuoden juhlija. Vuoden turhin juhla. Valtavat määrät rahaa paukutellaan taivaan tuuliin, siitä sitä vasta roskaa tuleekin! Kaikenlisäksi se on vielä vaarallistakin nyt kun ei oo ees lunta! Minä toivon että ollaan muksujen (niin pieniä ettei vielä juuri mitään tästä juhlasta ymmärrä) kans nukkumassa jo klo 21 eikä herättäs kun kovin paukuttelu alkaa...
Lapset 10, 9 ja 5. Jos vielä saisi jonkun kaveriporukan lapsille ja aikuisille, niin se olisi jo huippua.
(Alkoa on kuohuviinilasillisen verran. Pakko kertoa jo tässä vaiheessa, koska siihen tämäkin keskustelu vielä menee... )
Päivällä kerätään niitä pois siellä missä niitä nähdään, se on jo tullut perinteeksi..
Minä olen aina inhonnut uutta vuotta, olisi mukava löytää itselleen ja lapselle kuitenkin jotain kivaa, mutta miten kun nytkin ihmiset jo paukuttelevat kaikki illat jo etukäteen!
ap
syödään hyvin, pelataan lautapelejä (lapsille sopivia) ja jossain vaiheessa käymme katsomassa raketteja. Juomana yksi pullo shampanjaa (neljä aikuista)
Saman homman voi hoitaa myös sokerilla!!!
Eli sulattaa sokeria pannulla ja kun se on kunnolla sulanut, kaataa tinan tapaan nopeasti kylmään veteen ja sitten vain tulkitsemaan kuvioita!
Pysykää kotona piilossa ja antakaa ihmisten juhlia jotka sitä haluavat. Tartteeko siinä syyllistää ketään puolin jos toisin. Toiset juhlii toiset ei.
Lapset kohta 2v ja kohta 3v, ja ulkoillaan illalla. Kävellään rattaiden kanssa ja poltellaan tähtisadetikkuja.
Lisäksi on muutama pieni tulivuori jotka poltellaan jossain vaiheessa ja nukkumaan mennään normaaliin aikaan.
lisäksi napostellaan kaikkee hyvää tietty ja pelataan kenties lautapelejä... Tinanan on olleet vuositolkulla samat tinat, eli joka vuosi valetaan edellisvuoden möhkäle uudelleen....oletko ottanut tällaisen vaihtoehdon huomioon...
Ja en tietääkseni minä ole ketään syyllistänyt muusta kuin monta päivää aikaisemmin pommien paukuttelusta.
Tätisädetikkuja mekin varmaan muuten ostetaan paketti!
Onko kellään (esim. kokilla : ) kivoja reseptejä pikkuihmisille ja miksei isommillekin?
ap
Käydään ulkona kävelyllä ja katsellaan raketteja, jo hyvissä ajoin.
Sit varmaan katsellaan joku kiva leffa tai pelataan jouolulahjaksi saatuja lautapelejä. Olen yksin lasten kanssa, mutta niinpä olen muinakin aikoina :)
eikä sen jälkeen yhtään mitään kummoista, Tinasta ei ole puhuttu, en usko että meidän 3v innostuu vielä asiasta.
Olen itsekin raskaana. Mies jotain vihjaisi jostain bileistä mutta tajusi olla hiljaa kun mulkaisin takaisin että uskaltaakin lähteä juhlimaan. (Olen viikolla 36 +6 raskaana )