Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, hailakkaa viivaa pukkaa edelleen...

29.12.2007 |

Siis nyt aamuisen " hupitestaukseni" jälkeen olen enemmän kuin paniikissa :/

siis tiistaina 32/32 dpo15? sain clearbluen tavallisella testillä selvän, mutta ei mitenkään vahvan viivan,

tosrtaina 34/32 dpo17 sain clearbluen digitaalisella testillä tuloksen: raskaana, tulos tuli nopeammin kuin ohjeissa sanottiin, mutta siitähän ei niitä viivoja voi katsoa, tai siis hajottamalla ehkä..mutta en siis tiedä niistä viivoista ;o)

ja aamulla kp36/32 dpo19, rv5+0?? tosiaan ajattelin " huvikseni" testata, koska tuplapakkauksesta oli vielä yksi testi jäljellä ja tulos aamupissasta samanlainen hailakka viiva, EI ollut VAHVISTUNUT yhtään...???

Siis eikö samalla testillä, joiden välissä on 4vrk:tta pitäisi siis järjenmukaan viivan olla vahvempi?? Kemiallinen raskaus?? Oireita kyllä piisaa, tänään jopa aamupahoinvointia..

Mun on nyt sitten aivan pakko jatkaa vielä testailua, ultraan nyt on kai näillä viikoilla aivan turhaa hakeutua??

Joten, mitä testiä suosittelisitte, apteekin omaa vai prediktoria??

Kiitos avustanne jo etukäteen! Toivottavasti joku osaa mua onnetonta auttaa..

t. poco paniikissa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ikävästä käänteestä :(

Olisiko tuo kuitenkin varhainen keskenmeno tai tuulimuna ? Kun kuitenkin selvän plussankin ehdit saada haamujen sijaan ? Opin myös yhdeltä ystävältäni, jolla oli kesällä keskenmeno että tuulimunassakin on hedelmöitys tapahtunut ja alkio lähtenyt kasvamaan mutta menee niin varhain kesken että sitä ei sitten enää löydykään. Näin oli siis gynekologi hänelle selittänyt.

Jospas se kolmas kerta toden sanoo, toivotaan niin.

makkonen

Vierailija
2/14 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös testasin parin päivän päästä ekasta testistä ja vielä aamulla ja viiva oli, jos mahdollista, vieläkin hailakampi. En muista mikä testi oli kyseessä. " Vauva" on nyt 1v7kk. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika kauan haalea viiva, vasta kun testailin varmuudeksi jotain pari kolme viikkoa ekasta plussassta (ei ollut oireita, niin olin tosi epävarma koko raskaudesta), niin tuli selvä, tumma viiva. Prediktorilla, tuli niin haaleat pallot kuin vain voi olla, vaikka testasin parina päivänä, kun menkat oli myöhässä jo.

Olisko sulla mahista mennä verikokeeseen, jossa näkyy ne hcg-arvot? Muuten vaan odottavan aika on pitkä, mutta kyllä kaikki selviää ja varmaan olis jo menkat alkanut, jos kemiallinenraskaus?

Vierailija
4/14 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vielä joskus viikolla 7 aika hailakoita viivoja... Ja koska takana oli juuri keskenmeno, olin jo heittänyt toivoni. Mutta kummasti tuo " hailakka viiva" tuossa vipeltää jaloissa :)

Joskus sitä raskaushormonia ei missään vaiheessa erity edes niin paljon, että viivat olisivat milloinkaan raskausaikana TOSI tummia... Kun pissasta mittaa, siihen vaikuttaa moni asia ja ne tikut eivät kuitenkaan ole niin tarkkoja :)

Vierailija
5/14 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriltä olen kuullut jopa tällaisen kommentin että aamupissa on usein laimeampaa kuin esim. seuraava 4h pidätetty pissa...

kyseinen lääkäri on siis hedelmöityshoitoihin erikoistunut ja suositteli testaamaan päivän toisesta virtsasta...

uskon kyllä että haalea viivasi on aito plussa, eli en olisi noin huolissasi, minulla kun oli kemiallinen raskaus niin plussa katosi kokonaan yhdessä päivässä...

ja nuo testit joilla olet testaillut eivät ole kaikista herkimpiä joten arvojen pitää haaleallakin viivalla olla jo ihan hyvällä mallilla...

onnea matkaan! ehditkö vielä elokuisiin meidän muiden seuraksi vai tuleeko la syyskuulle?

mammeli 7+4

Vierailija
6/14 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi testi vielä ostettu ja suunnitelma selvillä ;o) Ostin prediktorin, jonka teen 2.1. ja silloin aukeaa poli, missä ollaan oltu ns. clomihoidoissa ja sinne pääsen alkuraskauden ultraan. Jos prediktor näyttää esim. negaa niin pyydän sitten päästä verikokeeseen, koska en kuitenkaan ultrausaikaa saa varmaan kuin vkolle 7+..nyt menee siis vuodenvaihde jännätessä tuleeko vuotoa vai ei :/ Tuulimuna oli kesällä, silloin tosin heti vahva plussa dpo15, joten ei se viivanvahvuus ainakaan silloin siitä kertonut...

Kiitos vielä ja riemukasta vuodenvaihdetta teille kaikille!

t. poco

p.s. Liityn elokuisiin heti, kun pääsen tästä piinasta, la ois 30.8., joten loppukuulaisia olen..

Vierailija
7/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minun vanhat silmäni näkivätkään ;)

Huimasti onnea ja tarraliimaa pikkuiselle ! Ihana uusi vuosi alkaa teidän perheessä !

makkonen

Vierailija
8/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse plussasin digitaalisella jouluna. Viikko joulun jälkeen kun menkat oli jo muutaman päivän myöhässä niin apteekin omalla ei niin kauhean tumma viiva tullut. Testasin vielä muutaman päivän päästä b-surella niin sillä tuli ihanan tumma viiva..suosittelen b-surea ja se on todella halpakin =)

rv.5+1

Vierailija
9/14 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä elän täällä jännityksessä mukana, vaikka kovin tuntuu olevan jo selvä peli ;)

Toivotaan, että kaikki menee kuin pitäs.. bd!

Wiwi - haamupiinistelijä :S (kai?)

Vierailija
10/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on huono kutina tän " odotuksen" suhteen, nyt siis pitäis olla vkoja 5+3 ja missähän ne " kunnon oireet" viipyy...epäilen vaan jotenkin että taas on tuulimuna, sehän ei sitten selviikkään kun ultrassa, onneks se poli huomenna avautuu ja saan sen ultra-ajan..tilanne on aika fifty-fifty, kun ei oo pahoja oireita muttei myöskään mitään vuotoja/kipujakaan.. Jännäilkää mukana vaan, oon jo kestopaniikissa asian suhteen, mutta uskotteko että itse voi jotenikin tuntea onko asiat hyvin vai ei?

t. poco

Vierailija
11/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mahda sille mitään. Tuntemuksiin raskaudesta, tai siitä jos kaikki ei oo kohdallaan..

Toivomme parasta, pelkäämme pahinta.

W.

Vierailija
12/14 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omiin ennakkoaavistuksiini...mites on sun tilanne, luin tosta sun acon-kokemuksista..aiotko testailla vielä muilla merkeillä? Onko oireita? *bdbd*

Huomenna siis vielä prediktor testaus, sit saa olla, muuten menee kohta omaisuus ja hermot noihin testeihin ja sit vaan odottelemaan ultra-aikaa, huoh, miks tän pitää olla näin vaikeeta...?? Ja pitääks tästä tehdä niin vaikeeta....

t. seco-poco

Vierailija
13/14 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamuviiva tosin tummui ihan kunnon viivaksi, vaalea vieläkin, mutta vahvempi kuin eilinen..

mutta mitäs siitä...eihän sitä enää voi laskeskella kun testiaika oli ja meni. :(

Mulla oli ovis viime viikolla todennäköisesti tiistaina. Koska keskiviikkona alkoi rinnat kipeytyyn (aina oviksen jälkeen..)

Luulin, että piti alkaa jo menkat silloin, mut kierto vissiin venähtänyt täsä kuus.. viime menkat kun alkoi jo 25.11.

Etovaa oloa on ollut ja huimausta (mitä ei ole koskaan ennen ollut..) lauantaista..tai sunnuntaista..kuumotusta poskilla (punaiset läiskät), FINNI (mul on elämässäni ollut varmaan 3 tälläistä finniä ennen), lämmöt 37 yläpuolella..voi olla myös joku flunssanpoikue tulossa..sairastin enterorokon tossa viimeviikolla..liekkö sekin tähän jotenkin vaikuta :(

Viime yönä en pystynyt nukkumaan kun etoi niin paljon, oli pakko nousta keittämään 4viljan velliä..maitoon.. koko ajan tekee mieli maitovellejä.. 8-)

Oireita on..kyllä..mutten osaa laskea että ne välttis olis raskausoireita..

Taidan vaan olla tulossa vanhuuttani sekopääksi ja epätoivoiseksi..

Nyt oviksesta olis siis..mm.. 7-8 päivää.

Vierailija
14/14 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut viivoja vahvenemaan, keskiviikkona prediktorilla taas selvä haamu ja eilen pregentillä myös, käsitttääkseni kumpikaan ei oo mitään herkkistestejä, mutta..

Viime yönä oli töissä ja alkoi jo alkuyöstä alaselän kipu ja juiliminen, tiesin jo mitä tuleman pitää..aamulla normaalia kovemmat menkkakivut ja nyt kun heräsin niin vuotoa tulee jo reippaasti, kipuja ei enää ole..joten reisille meni taas..kyllä ketuttaa, mutta ei oikeestaan niin paljoa kuin kesällä tuulimuna, kun noi haalut viivat sai mut epäilemään ettei kaikki oo niinkuin pitää..siis itse epäilen kemiallista, voiko kemiallisessa kuitenkaan kuukautiset myöhastyä näin paljon, siis yli 2vkoa?? Tai sitten se on ollut tuulimuna ja nyt spontaanisti poistui...

No, huomenna soittelen polille, missä " hoidoissa" ollaan ja ainakin yritän saada clomien tueksi lugeja, koska nyt vaikuttaa siltä että ikäni on myös tehnyt tehtävät ja progesteroni tai siis sen puute vois aiheuttaa nää alkuraskauden ongelmat...

Huoh, hyppään sitten varmaan suoraan taas marraskuisiin, kun nyt ainakin tällä erää clomeja en uskalla vielä aloittaa...

Plussapuhuri teille muille..wiwi, mites sun tilanne on nyt??

-masentunut poco kp1!!-