Ystävien erouutiset
Miten reagoitte ystävienne erouutisiin? Kuulin juuri että täydellisenä pitämäni pariskunta eroaa ja vaimo ja lapset olivat aivan romuna. Mies löytänyt uuden, lastensa ikäisen ja koko entinen elämä saa jäädä.
Viimeinen pariskunta jolta tällaista odotin!
Kommentit (9)
En tiedä miten siellä tulee käymään, äidin puolelle tuntuivat lapsen nyt asettuneen.
Minäkin olen ihan sokissa asiasta, koska se tuntuu niin uskomattomalta. Uskomattomalta ja banaalilta!
Ap
etteikö 20-vuotias ja 40-vuotias tai minkäikäiset vaan voisi rakastua toisiinsa jne.
En vaan olisi ikinä uskonut, että juuri tuolle perheelle käy noin! Heidän kotinsa on aina ollut tosi harmoninen ja rauhallinen ja perheenjäsenten välit niin hyvät. Se on ollut ihana, onnellinen koti, jossa on ollut aina kiva käydä.
Ap
Lapset ovat lentämässä pesästä, viimeinkin pitäisi olla aikaa toisilleen kunnolla arjen hellittäessä ja mies saa keski-iän kriisin ja sekoaa. Siis siltä se ulkopuolisen silmissä näyttää. Voi olla että olisi tulossa hetken päästä takaisin, mutta saako tuota sitten enää ikinä korjattua?
se on tosi paha, siinä perheitä kaatuu rytisemällä. Odotan kauhulla meidän ystäväpiirin miesten nelikymppistymistä, sillä ihan varmastihan jossain alkaa tapahtua. Toivottavasti ei meillä...
Yleensä kyllä aika surullisena näitä uutisia otan vastaan. Toisaalta tulee aina mieleen, että kuinka vähän sitä sittenkään tietää läheisistään ja heidän elämästään.
Kypsemmällä iällä lapsia saaneilla on enemmän harkintaa.
et ainakaan helpota läheistesi tuskaa levittelemällä sitä täällä. Ole kuuntelijana ystävällesi ja ymmärtäjänä, ei sun muuta tarvitse tehdä kuin kuunnella
Mitä miehen lapset ajattelevat? Katkaisiko isä heihin välinsä (tai katkaisivatko lapset isäänsä?) Itse en kertakaikkiaan pysty tajuamaan tuollaista tilannetta; jos isäni tekisi noin, en ikinä antaisi anteeksi, ja toisaalta mikään mahti maailmassa ei saisi minua sänkyyn vanhempieni kavereitten ikäisen miehen kanssa... :o/