Millainen juominen pitää olla sallittua parisuhteessa?
Tarkoitan sitä, että mikä on kohtuullista ja sellaista ettei vaimon tarvitse " tyhjää valittaa" .
Olen väsynyt siihen, että miehen työviikon huipentuma on joka vapaalle se, että saa kaupan kautta tulla mäyräkoiran tai 24 bäckin kera kotiin. Joka perhana vapaa. Miehestä valitan tyhjää. Hän tekee raskasta työtä ja on oikeus ottaa " koska sitten ottaa kun ei vapaallakaan saisi" .
Mies ei makaa krapulassa, vaikka joisi paljonkin illalla. Mutta on ärtynyt minulle varsinkin, ottaa salaa aamulla krapulaoluen ja ei tietysti ole koskaan ajokuntoinen tai kyläkuntoinen viikonloppuisin.
Minun mitta alkaa olla täysi. Emme mielestäni elä täyspainosta perhe-elämää, koska miehelle vapaa-aika tarkoittaa omaa nauttimista eikä sitä että koko perhe nauttii. Enkä tiedä, haluaako mies edes muutosta tuohon asiaan. Koska eihän hän juo liikaa.
Osaa olla vaikea asia. En enää edes odota miehen vapaapäiviä niin kuin ennen. Kun tiedän että kotiin tultuaan kuuluu AINA pshht ja tölkki aukeaa...
Kommentit (22)
Jos mies kokee, että hän tarvitsee jokaviikkoisen alkoholiannoksensa, hänellä on alkoholiriippuvuus.
Terve ihminen ei koe tarvitsevansa alkoholia.
Ihminen ei tarvitse rasituksesta palautumiseen alkoholia.
Ei sen pidä olla sallittua.