Katsoiko kukaan Rakkautta ja jälkikasvua -sarjaa?
Yle ei aio näyttää enää muita tuotantokausia australialaissarjasta, mikä on todella harmi. Jos tykkäsit sarjasta, käy laittamassa kommenttia jos Yle vaikka pyörtäisi päätöksensä.
http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/juttuarkisto/rakkautta-ja-jalkikasvua
Kommentit (35)
Apua, onko kukaan katsonut jo tämän päivän jakson? :´(
Ihan huippusarja! Hemmetin Yle! Ei ois sit näyttänyt ollenkaan, jos ei oo kerta aikomustakaan jatkaa... Kanavalta tulee saletisti paljon ohjelmia, joilla on vähemmän katsojia. Tää oli mukavaa vaihtelua jenkkisarjojen lomassa.
Kaksi jakso enää jäljellä; mitä nyt? :O Voi kun osaisin jotenkin kopioida nuo jaksot talteen...
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:10"]
Kaksi jakso enää jäljellä; mitä nyt? :O Voi kun osaisin jotenkin kopioida nuo jaksot talteen...
[/quote]
Netistä löytyy. Itse katsoin sieltä, kun kyllästyin Areenan hitaaseen tahtiin.
Oli kyllä ihana sarja!!! Tiedättekö mitään samantyylistä mitä tehty maailmalla?
Minä! Aloin seurata sarjaa varsin myöhään, mutta kovasti tykkäsin. Oli mukavaa katsoa vähän erityyppistä perhedraamaa ainaisten jenkkisarjojen sijaan.
Jos enkuks pystyy kattoo niin yllä olevista linkeistä pääsee katsomaan kaikki tehdyt tuotantokaudet!
Mä löysin tän sarjan nyt vasta, aivan uskomattoman hyvä!
Hei kaikki sarjan fanit, uutta kautta alettiin kuvata nyt keväällä! Toivotaan että saadaan suomeenkin nähtäväksi!On edelleen paras sarja jonka olen nähnyt. <3
Australiassa alkaa pidemmän tauon jälkeen vihdoin uusi kausi parin päivän päästä. Toivottavasti saadaan uusi kausi myös Suomeen! Tulee vähän kalliiksi sarjan katselu, jos pitää lentää maapallon toiselle puolelle katsomaan. :)
Tänä kesänä Australiassa näytetään jo seitsemättä kautta. Käykäähän pyytämässä ylellä, että näyttäisivät myös loput kaudet Suomessa tai edes Areenassa! Katsoin aikanaan nämä viisi tuotantokautta kolme kertaa läpi. Aivan mahtava sarja ja hahmot.
Ihana sarja! Minäkin löysin sen vasta nyt, mutta toivoisin todella, että sarjaa ostettaisi lisää. Lämmin ja viihdyttävä sarja, ihan sopiva nykyhetkeen, mutta ei kuitenkasn lälly sellainen. Kädet tistiin, että jatkoa seuraa
Maya
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:12"]
Niin on!!! Itken ja nauran ja rakastun ja... ahdistaa jo et loppuu kuukauden päästä kokonaan.
[/quote]
Mä en muista missään sarjassa eläneeni näin mukana! Tää Patrickin kanssa sekoilu saa mut järjiltäni!! Se mies on ihana!!