Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!

Vierailija
28.12.2007 |

Kysymys raskaaksi tulosta

Tilanne on se, että lapsi on 7kk vanha. Ilmeisesti imetyksen vuoksi kuukautiset ei ole synnytyksen jälkeen alkaneet. Ehkäisynä ollaan käytetty kortsua, koska imetän, niin muutakaan ei oikeen ole tullut mieleen.

2 viikkoa sitten oltiin ilman. Ei ajateltu asiaa sen kummemmin. Ei se raskaus nyt mikään kauheus olisi, ja " ei ehtinyt" .. No, nyt olen 4 päivää ollut kuin tulossa kipeäksi. Tänään en päässyt sängystä ylös ennen yhtä. Mahaan sattuu. Huimaa, oksettaa. Ja lapsi on tissille vihainen.

Mulla alkoi esikoista odotellessa pahoinvointi rv 5, ja siitä hoksasinkin testin tehdä. Sen verran epäsäännöllinen kierto, ettei menkoista voinut päätellä noin pian mitään.

Nyt kyllä jännittää. Siis tavallaan toivonkin olevani, tavallaan jännittää. Aika tuuria jos nyt pamahdin kerrasta, kun esikoista tehtiin vuosi. No kumminkin: onko kokemuksia raskaaksitulosta imetyksen aikana? Kuinka pian olette huomannu olevanne raskaana? Jatkuiko imetys onnistuneesti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olin jo tosin lopettanut imetyksen allergian takia.

Kuukautiset eivät olleet vielä alkaneet ja raskauden huomasin pahoinvoinnista, jota minulla ei tosin ollut aikaisemmissa raskauksissa ollut.

Vierailija
2/3 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta ja raskaaksi. En ole kärsinyt kuukautisista nyt viiteen vuoteen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev