Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G. Mitä junttia tapaasi piilottelet? Vai oletko rehellisesti juntti?

Vierailija
28.12.2007 |

Mä olen akateemisen kulttuuriperheen vesa, ja yritän välttää kaikkea junttia niin paljon, että loppujen lopuksi vaikutan varmaan vähän ärsyttävältä, ja loppujen lopuksi juntilta.

(piilottelen ainakin 20 cd-levyä, joita kuuntelen ja muutamia kirjoja)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaile mitään. Olen vain niin valikoiva, että kaikki kiinnittävät huomiota pelkästään siihen. Käytän pehmeitä ecco-kenkiä, käyn Ruotsin-risteilyllä ja kuuntelen Radio Suomea, mutta ei sitä kukaan usko.

Vierailija
2/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En salaile mitään. Olen vain niin valikoiva, että kaikki kiinnittävät huomiota pelkästään siihen. Käytän pehmeitä ecco-kenkiä, käyn Ruotsin-risteilyllä ja kuuntelen Radio Suomea, mutta ei sitä kukaan usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylpeä siitä että olen snobi, oikeastaan se on tosiasia, jota vähän häpeän.

Vierailija
4/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen vapauttavaa, voin tehdä mitä haluan ja tutustun erilaisiin ihmisiin ilman ennakkoasenteita. En salaile mitään piirteitäni. Usein lokeroivat ihmiset määrittelevät minutkin jonkin yksittäisen tapani perusteella. Kapeanäköistä minusta.

Vierailija
5/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesta kulttuurisuvusta, en hienostosuvusta. Mikään ei ole niin junttia kuin Burberry tai joku muu " merkki" . Se ei ole älyllistä, eikä tiedostavaa.

Meillä junttina pidetään sitä, että ei ole yleissivistystä, hyvää makua ja kohotetaan huonoa itsetuntoa kalliilla tavaroilla.

Vierailija
6/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: minäkin elän niinkuin haluan muiden mielipiteistä välittämättä.