Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa rehellisesti, haluaisitko tietää miehesi ex:istä vähän enemmän kuin mitä tiedät nyt?

Vierailija
28.12.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää tiettyjä asioita, esim. siitä syystä että meillä SAATTAA olla yhteisiä tuttuja.

Ja ihan uteliaisuudestakin;)

Vierailija
2/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi tuntui siltä että jos mulle ei kerrottu jotain, se oli merkki siitä että mies haluaa pitää yksityiskohdat eksästään jotenkin omina rakkaina muistoinaan joihin ei päästä minua sisään... Oikeasti tilanne oli ilmeisesti pikemminkin se että se oli kurkkuaan myöten täynnä koko tyyppiä eikä jaksanut jauhaa siitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulema ikinä, mutta miksköhän mua alotti?

Vierailija
4/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole sitä paitsi ollut pitkiä suhteita ennen minua. Olin ensimmäinen jonka hän esitteli kotonaan.

Vierailija
5/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla!=)

Mutta miten voisi olla kiinnostunut sellaisesta mitä ei ole/mistä aikaa jo vuosikymmeniä?

On hiukan eri asia, jos miehelä takana pitkä suhde, josta ehkä jopa lapsia. Silloin lienee on jopa luonnotonta jos ei ole lainkaan kiinnostunut miehen entisestä elämästä?

Vierailija
6/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen exän yhtähyvin kun mieskin, ei oo tarvis tietää enempää.

Vierailija
7/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei lyöny mua koskaan mutta nykyistään lyö aika useastikin.

Ilmeisesti oli niin kova paikka meidän ero ja kun hänellä niitä traumoja (vaikea suhde vanhempiin, lapsena koettu hylkääminen) on muutenkin, eikä muuten koe pärjäävänsä elämässä kuin lyömällä vaimoaan...

Vastauksena galluppiin: ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää syyn nykyisen miehen ja hänen exänsä eroon. Mies on ainakin omasta mielestä hyvä mies, mutta niin olen kuullut että hänen exänsä on myös ihan tavallinen ihminen. Olivat kuulemma tosi rakastuneita mutta sitten kaikki yht-äkkiä loppui. Mies ei suostu puhumaan entisistään halaistua sanaa...

Vierailija
8/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisellä ihmisellä on muitakin vaikeita asioita elämässään. Ero minusta taisi olla se viimeinen pisara, meni tosi sekaisin koko ihminen. Puhui silloin itsemurhasta, istui autossaan parkissa kotini lähellä, näki milloin lähdin pois kun valot sammui, ajeli sitten perässä kaupungilla, soitteli vanhemmilleni ihan sekopuheluita.

Eikä varmasti ole ensimmäinen tapaus.

9

Vierailija
9/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ex asustelee vielä melko lähellä anoppilaani ja käy siellä silloin tällöin kylässä. Anopin unelma miniä oli ex. Tästä saan kuulla...aarrggg.

Kuus vuotta olivat yhdessä mieheni kanssa. Itekki olen jutelle unelmaexminiän kaa ja ihan ok. ihminen tuntuu olevan.

Mut silti, en tiedä mikä heillä johti eroon. haluttas niin teitää mut, en viitsi kaivella menneitä. Ehkäpä joskus saan tietää..

Vierailija
10/10 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se kiinnostaisi, mistä lääketieteellisestä syystä toinen hänen toiselle miehelle odottamistaan kaksosista kuoli.

Hän jätti nykyisen aviomieheni toisen miehen takia, mutta mies osoittautui väkivaltaiseksi alkoholistiksi (minkä mieheni kyllä tiesi ja oli kertonut hänelle jo etukäteen, mutta nainen ei uskonut). Naisen elämä meni eron jälkeen jyrkkää alamäkeä eikä hän ole sieltä sittemminkään noussut. 1. miehen kanssa heillä oli käsittääkseni sentään elämä jotenkin hallinnassa.