Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! MITÄ tehdä tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
11.11.2008 |

Hyvän kaverini mies on selkeästi ihastunut minuun. Olemme paljon liikkuneet nelisin mieheni ja tämän toisen pariskunnan kanssa ja olen aina pitänyt tästä miehestä sekä hänen vaimostaan. Viime kuukausien ajan tämä mies on muuttunut. Hän ujostelee, ei katso silmiin ja koko ajan hymyilee, jos olen paikalla. Minulle kun puhuu niin katsoo koko ajan alaspäin ja on punehtunut ja puhuu hymyillen. Salaa monaasti katselee minua ja kun huomaan sen, katsoo heti alaspäin ja punastuu. Muutenkin hän on alkanut kysellä mun kuulumisia mieheltäni tyyliin "no mitä se Maija on hommaillut" jne. Hän on myös kiinnostunut mun ja mieheni seksielämästä. Hän on alkanut laittaa vitsiviestejä miehelleni ja kysyy esim. että saiko mieheni illalla ja oliko hyvää jne. Kerran istuessamme iltaa ja pienen rohkaisun jälkeen hän muuttui puheliaammaksi ja katsoi suoraan silmiin koko illan hymy huulillaan ja puna poskillaan. Hän varoitteli miestäni tuon illan aikana useita kertoja ettei mieheni saa liikaa likistellä mua ja että mieheni pitää pitää näpit irti minusta jne.

Siis tilanne on äärimmäisen kiusallinen. Tämä mies on todellakin kiva ja pariskunta on meille läheinen enkä haluaisi väliemme muuttuvan. Silti on kiusallista kuunnella kaverini juttuja heidän olemattomasta seksielämästään (vaimo on haluton) ja kuitenkin miten hän rakastaa miestään. Miehensä oli joskus todennut pienessä hiprakassa ettei välttämättä rakasta vaimoaan enää. Ja minä sain toimia korvana ja lohduttajana kaverilleni joka suri tätä miehen ajattelematonta lausahdusta.

Mitä tehdä? Kuvittelenko koko tilanteen? Oma mieheni ei huomaa mitään eikä koe siinä mitään kummallista että hänen kaverinsa ramppaa meillä nykyisin monta kertaa viikossa ja toimii muutenkin näin. Ostin esim. uuden kalliin takin ja kotiin tullessani miehen kaveri oli tietty kylässä. Mieheni motkotti minulle turhasta ostoksestani ja sen kalleudesta niin kaverinsa alkoi puolustella että "pitäähän Maijan saada uusi takki ja eihän tuo ole hinta eikä mikään".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia taikka mielipiteitä? Kyse siis hyvistä kavereista mikä tekee homman vaikeammaksi.

Vierailija
2/10 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä olisin tuossa tilanteessa, puhuisin varmaan hetken vakavasti kahden kesken miehen kanssa. TOteaisin, että asia on hieman noloa ottaa puheeksi, mutta tuntuu siltä kuin hän olisi ihastunut ja että tilanne tuntuu kiusalliselta ja että toivoisin hänen palaavan aiempaan, asialliseen käytökseen.

Kuvailemasi tilanne on aika syvältä. Et kai aio kuunnella pitkään noita kommentteja ja sietää tiedusteluja sinun ja miehesi seksielämästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi tehdä mitään. Anna olla, ole niinkuin et huomaisi mitään. Sitä paitsi mies ei kuitenkaan _välttämättä_ ole mitenkään erityisen ihastunut romanttisessa mielessä sinuun, olet vain saanut ajatuksen päähäsi ja tulkitset kaikki ilmeet ja eleet siitä johtuviksi. Sinuna en vaivaisi päätäni koko asialla...

Vierailija
4/10 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en uskalla puhua miehen kanssa kun pelkään että mokaan ja olen tulkinnut väärin mikä väistämättä vaikuttaa väleihin. Vaikuttaako teistä ulkopuolisista että kyse on ihastumisesta? Emme ole olleet kahden kesken missään mutta pelkään että sopivassa tilanteessa mies voisi lähennellä jos on ottanut rohkaisevaa. Kamala tilanne kun tiedän miten rakastunut kaverini on mieheensä ja kun kaverin mies oli siis sanonut kaverilleni ettei ehkä enää tunne vastarakkautta. Ja minua sitten killittää ja on meidän seksistä kovin kiinnostunut kun heillä ei sitä ole.

Vierailija
5/10 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo todellakaan

Vierailija
6/10 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan muillakin kokemuksia kun pariskuntien välillä syttyy vääriä kipinöitä? Sammuuko ne itsestään ajan kanssa. Kaverin mies oli taas ehdottanut miehelleni yhteistä perjantai-iltaa nelisin töistä rentoutumisen nimissä.

Vierailija
7/10 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet selväksi, että olet rakastunut omaan mieheesi ja ettei kukaan muu kiinnosta tippaakaan. Hipellät, suukottelet, hymyilet vihjaavasti miehellesi illanvieton ajan - eiköhän se saa kaverin miehen tajuamaan miten hölmö hän on, kun haaveilee sinusta. Asetu myös aina oman miehesi "puolelle", jos tämä kaveri kommentoi hänen suhtautumistaan sinuun. Muistuta nauraen, että "saahan Matti mua suudella, kun se on mun mies" tai sano suoraan kaverille, ettei sun ostokset kuulu sille.

Äläkä tietenkään vastaa flirttiin tai vilkuile sitä kaverin miestä pitkin iltaa. Keskity omaan mieheesi ja tyttökaveriisi, kuten kuuluukin.

Vierailija
8/10 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä neuvo.

Vierailija
9/10 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein huonoa seksiä. Pieraise seksin jälkeen äänekkäästi. Vai pidätkö pienestä pelin pitämisestä?

Vierailija
10/10 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä pidä tehdä suurta numeroa, varsinkaan kun kaverin mies ei ole tehnyt mitään konkreettista aloitetta.

Anna olla. Ja korosta pienillä eleillä ja puheillasi, että oma mies on sulle ykkönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan