Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän suomalaisten naisten aborttiasiaan pitäisi saada joku ratkaisu. Niitä tehdään AIVAN liikaa!

Vierailija
27.12.2007 |

Miten olisi jos vaikka yritettäisiin taivutella naisia pitämään arvokkaan ihmistaimen kohdussaan. Kun se syntyy niin antamaan sen pitkään lasta toivoneille joilta saisi palkkion tästä " abortoitumiselta säästämisestä" . Ihan rahallinen palkkio siis ja iso kiitos ja näitä naisia jotka tähän päätyisivät, ylistettäisiin ja kiiteltäisiin eli heidän asema olisi hyvä (eikä sellainen kuin nyt: miten voit hylätä lapsesi -asenne).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näitä orpoja lapsia on vähemmän juuri aborttien ansiosta? Mielestäni on hienoa, että Suomessa abortin saa kuka hyvänsä, jos vain itse haluaa.

Vierailija
2/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi fiksua juttua sulla ap. . =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei johtaisi jotakuinkin vastuullisten ihmisten tekemien aborttien vähenemiseen, mutta kylläkin siihen, että vastuuttomat ihmiset lakkaisivat käyttämästä ehkäisyä ja alkaisivat tienata raskauksilla, käyttäen raskauden aikana ties mitä aineita.

Vierailija
4/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Onneksi ap:n kaltainen ajattelu ei ole yleistä.

Lisäksi sitten suurin osa näista naisista, jotka ei-toivotun lapsen synnyttäisivät haluaisivat lapsen jossain vaiheessa itselleen. Siinä sitä olisi adoptiovanhemmiksi haluavilla parkumista kun lapsi mensikin biovanhemmalla. Ihan liikaa tuskaa vaan tuottaisi moinen.

Vierailija
5/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on yli 18-vuotias ja edes jotenkuten pääkoppa selvä, on hiton vaikeaa löytää ne 2 lääkäriä, jotka aborttiin antaisivat luvan! Tämä tiedoksi tänne propagandanhöyryiseen ketjuun.

Vierailija
6/6 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian paljon on näitä " kun en ollut vielä hakenut pillerireseptiä ja mun jätkäkaveri tykkää mieluummin paljaalla" ja " Emmä ajatellut et mä tulisin raskaaks, en mä oikeestaan vielä haluu lasta" ja " Mulla on jo kaksi ihanaa lasta, emme tahdo enempää, ei riittäisi enää kaikille huoneetkaan" .

Ap:n idea on huono mutta asiasta pitäisi edes puhua enemmän. Korostaa ehkäisyn tärkeyttä ja sitä että kun on raskaana niin vatsassa kasvaa ihan oikeasti ihan oikea ihmisen alku jolla on kädet ja jalat ja kaikki edellytykset syntyä ja saada elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi