Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkään, että mieheni voisi olla kiinnostunut miehistä

Vierailija
27.12.2007 |

Noloa tätä on tunnustaa, mutta oon huolissani, kun miehessäni on ilmennyt joitakin outoja piirteitä. Sanokaa vaan, että oon vainoharhainen ja ennakkoluuloinen eikä mulla ole muuta tekemistä, mutta kun asia on näin: mieheni töihin kuuluu paljon matkustamista kotimaassa ja ulkomailla, yleensä kuitenkin Euroopassa tai jenkeissä. No joskus, ei aina mieheni kotiin tullessaan haisee mun mielestä vieraalle MIESTEN after shavelle. Oon jopa ollut niin epätoivoinen, että vähän leikin varjolla oon kysyny asiasta. Vastauksena sain, että paremmissa hotelleissa, siis bisnes-luokan huoneissa, on paremmat hygieniatuotteet kuin tavan hotellihuoneissa (siis dovet ja vastaavat). Tietääkö joku, onko tosiaan niin?

Pahin epäilykseni heräsi kuitenkin kosmetiikkaosastolla, kun etsin miehelleni sopivaa tuoksua. Mulla ei ole varaa Hugo Bossiin ja vastaaviin (lahjapakkaus oli tarjouksessa 59 euroa), kun lapsillekin piti ostaa leluja ja meillä on muutenkin iso suku. Nuuskin sitten semmosta tuoksua kuin Lagerfeld, josta mulle tulee mieleen sellaiset vanhemmat miehet ja se se tuoksu oli: se mille mieheni on ainakin kaksi kertaa syksyn aikana tuoksunut! Tietääkö joku on esim. Scandic-ketjun bisnes-luokan huoneissa Lagerfeldin suihkusaippuaa tai vastaavaa?

No, sitten oli kyllä yksi kerta, kun mieheni sanoi, että oli lainannut jotain deudoranttia kollegaltaan, kun oma oli loppu. Vois kai se olla niinkin, mutta kun tuntuu, ettei mies enää ikinä koske muhun. Tai siis seksiä on tosi harvoin, noin kerran kuussa. Olemme olleet naimisissa kohta kuusi vuotta ja meillä on kaksi lasta. Ammattihaukkujat voivat jättää vastaamatta, on tää tarpeeksi noloa muutenkin, kiitti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei takuulla ole ainakaan lagerfeltiä missään hotellissa, sen hajuista voi toki olla..

Vierailija
2/2 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka miehelle olisi älytön loukkaus, että oma vaimo epäilisi homoksi, jos toinen on vain väsynyt tai jotain. Ja väsynyt mies on, kun hän matkustaa niin paljon työn puolesta tai ainakin sanoo, että työt sitä vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän