Kaikkien tutkimusten mukaan miehet pitävät isoja sisempiä
häpyhuulia kiihottavina. Ja eri seksipalstoilla surffanneena olen myös saman asian huomannut, isoja sisempiä häpyhuulia pidetään pornoina. Toki viivapillukin saa jos pisteitä palstoilla.
Kommentit (80)
Tää lause esiintyy useassa vastauksessa.
Mikä teitä vaivaa? Oletteko koko nuoruutenne testanneet miehillä, kelpaako pillunne niille? Sitten yritätte leikkiä perhettä ja vastuullista aikuista ja mietitte vieläkin, että kalpaako karvaton, lerpaton tai lerpallinen tai karvallinen pillunne miehille.
On tuo teidän elämänne vaikeaa.
Suuseksiä on miellyttävämpi antaa ja esteettisesti kauniimpi näky. Rivous ei mua kiihota ja isot häppärit ovat joskus penetroidessa jopa vaikeat, kun peniksellä runtuuta;)
Se seksikkyys voi olla ihan muualla kuin pelkästään häpyhuulissa. Kuitenkin toivoisin omaavani edes hiukan pienemmät nämä ulokkeet. Ovat jotain 5 cm ulkonevat seisoessani suorassa peilin edessä.
Olen kärsinyt omista, " elefantin korvistani" koko elämäni, kun ne minulle murkkuikäisenä kasvoi. Olen kysellyt plastiikkakirurgeilta hintoja, paljonko leikkaus maksaisi, ja haaveillut että jos joskus olisi rahaa. Häpeän käydä uimahallissa ja vaikka heteronainen olenkin, esimerkiksi pornoa katsoessani tykkään katsella vain " viivapilluja" . Olen hävennyt sisempiä häppäreitäni seksissä aina, vaikka seksi muuten luistaakin mahtavasti, ja vaikka suhde olisi kestänyt useita vuosia. En ole saanut haukkuja pillun ulkonäöstä, mutten kyllä kehujakaan..
Olen lukenut keskusteluja netissä, kuinka yleistä suuret pienet häppärit ovat, ja kuinka miehet niistä tykkäävät, mutta kuitenkin minulle on jostain syystä sattunut usein miehiä, jotka eivät ole moista pillua koskaan nähneetkään. Nykyinen poikaystäväni, jolla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita, sanoi ettei ole koskaan ennen ollut naisen kanssa, jolla on tämän näköinen pimppi.. Ja tämä ei kovin nostanut itsetuntoani, kun itsekään en pimpin ulkonäöstä ole tykännyt (muuten olen todella tyytyväinen itseni ulkonäköön). Ja kerran kun olimme yhdessä suihkussa, hän oikein halusi katsoa pimppiäni tarkemmin ja oikein nauroi (luulin silloin että pahalla) sen ulkonäölle.
Pari päivää sitten tuli yhden asian kautta puheeksi pimppini, ja sanoin poikaystävälleni, että jos sinulla on joskus ylimääräistä rahaa, haluaisin leikkauttaa sisemmät häpyhuuleni, häpeän niitä vaikka seksissä ne eivät haittaa tms, mutta esteettisesti. Hän sanoi, että se on sinun pimppisi eikä sitä todellakaan leikata, se on maailman paras, ja jos hänen edessän monta naisen pimppiä hän kyllä tunnistaa " omansa" , tuo on minun naisen pimppi. Sanoi tämän niin rakkaudella ja lempeällä äänellä, että sen jälkeen en ole haaveillut enää toisenlaisesta pimpistä!
Että näinkin voi käydä :)
T. Vuosia ja taas vuosia kärsinyt " isoista pienistä häpyhuulista" .. :)
Mukava lukea että sisäinen seksuaalisuutesi ei kärsi ulkoisista tekijöistä.
Olivatpa häppärit isot tai olemattomat :)
Antoi tällekin " lerpakkeet" omistavalle itsetuntoa.
Viihdyn posliinina ja ei varmaan olisi yhtä nätti ulospäin jos sisältä roikkuisi jotain turpeaa?
tyypillistä niin tyypillistä. Täällä oli yksi ainoa oikea näkemys asiasta ja 13 sivua tekstiä. Voi pojat!
Jotkut näyttää melkein siltä kuin kivekset roikkuis siellä jalkojen välissä. Mutta varmasti tosiaan jotkut tykkää ja hyvä niin.
Naiset olivat kyllä todella kauniita mutta... ne pillut. Hui! Enkä halua haukkua kenenkään värkkiä, vaan toivon että jokainen olisi tyytyväinen omaansa ja samoin puolisonsa.
Aika lapsellista yleistää tällaista asiaa. Vaikka me emme tykänneet niin varmaan joku muu tykkää.
Jäi hiukan vaivaamaan tuo viivapillu -juttu, tunnustan että ole varmaan ihan hemmetin sivistymätön mutta en saanut näide sivujen lukemisenkaan jälkeen selvää siitä, millainen on viivapillu?
Itselläni on sellainen että seisoessani peilin edessä, näkyy vain se viiva, ei mitään muuta, mutta kun sinne alapäähän kurkkaa, niin sisemmät häpyhuulet ovat vähän reilun sentin mittaiset (siis " alaspäin" mitattuna) Olen pitänyt omaani ihan normaalina, mutta nyt en enää tiedä...
Kun katsoo anatomiankirjaa ja lukee kuvauksen labia minorja -major, niin sen mukaan minulla olisi keskivertopimpsa, eli tavallinen.
eli maatessa seistessä jne ei näy mitään, häpyhuulet voi silti olla suht isotkin...
pääasia että itse ja mies on tyytyväisiä. Itse en haluaisi ulkona lerputtavia sisempiä häppäreitä jo käytännön- luulisi niistä olevan jo haittaakin (hankautuu tiukempiin housuihin?)- rumatkin vielä.
Koko ketjua en lukenut ja itsellä viivapillu, entisellään säilynyt synnytyksestä huolimatta.
Noloahan se olis jos me mieheni kanssa katottais pillun kuvia ja mies tokaisis, että aika hyvän näköisiä nuo on.....
että ihmiset (jopa miehet) tykkää erilaisista ominaisuuksista. Heti täällä älistään kun joku kehtaa sanoa, että minun mieheni tykkää tällaisesta. Ei voi olla, se valehtelee. Voi vain miettiä miten huono itsetunto on ihmisellä, jolle ei riitä se, että oma mies tykkää, vaan pitää teilata kaikki mielipiteet jotka eroaa omasta ulkonäöstä. Nämä " siellä ne viivat/norsunkorvat kitisee" kommentit on ihan rinnastettavissa näihin kommentteihin, että toi ei halunnut panna mua niin sen on pakko olla homo.
Nauttikaa kaikki omista norsunkorvista, kansallispuvun taskuista, viivoista, janoista, suorista, vinoista ja kaikesta sillä välillä.
Piti käydä kymmeniä miehiä lävitse ennen kuin löysin pienipussisen, karvattoman ja sileäkyrpäisen miehen.
Mieheni myös sanoi, että nussi satoja naisia ennen kuin löysi tällaisen hygieenisen viivaposliinin.
Me ollaan niin onnellisia, kohta mennään naimisiin.
Vierailija:
Viivapillu= pillu, missä ei ole sisempiä häpyhuulia!Jos on sisemmät häpyhuulet, ei ole viivapillu
Kun mua pelottaa, että se saa samanlaiset lerpat kuin äitinsä. Ikävää jos sille tulee traumoja. Jos leikkauttaisin sen pienenä viivapilluksi niin se ei joutuis kärsiin vaan pääsis hyviin naimisiin.
Niin ja että miehet tykkäis siitä. Olis kyllä kamalaa ajatella jos miehet ei tykkäis mun tytöstä kun sillä on lerpat.
sexylabian sivulla oli melko isoja...
Sillä on viivapillu, aa-kuppi ja kananpersetukka :````(