Kokemuksia rakennekynsistä?
Ärsyttää nämä nysät. Haluaisin luonnollinen näköiset, vaaleaksi lakatut nätit kynnet, jotka eivät olisi tälläiset räjähtäneet nysät kuin minulla nyt. Raskauksien myötä lähti kaikki yty kynsistä ja se näkyy. " Pärjääkö" pienten lasten (3-4-vuotiaita) äiti rakennekynsien kanssa? Työni on toimistotyötä.
Kommentit (4)
Ne on hyvän näköiset, mutta minuta kaikki hyvä oli siinä.
Niiden piti kestää puutarhatyötkin, vaan niinpä vaan tippui yksi jos toinenkin. EN osannut olla niiden kanssa: auton oven aukaisukin sattui, kun kynnet vääntyi. Tietokoneen näppäimistölle ei sormet menneet enää ollenkaan: piti optella ihan uusi tyyli. Kalliiksi tuli, hoitaa olisi pitänyt usein. Kestin kaksi hoitokertaa: siis ensin laitettiin ja sitten kuukauden päästä toisen kerran, mutta sitten kun tippuivat, niin loput revin itse pois.
Ainut mihin olin tyytyväinen, oli varpaan kynnet: ne kesti ja pysyi paikoillaan eikä toki olleet niin pitkät.
moikka,
mulla on ollu koko ajan varmaan vuoden ajan ja aivan mahtavat, käyn huollossa neljän viikon välein ja pystyn oikeesti tekee mitä vain näillä. välillä on muutetu mallia ,ja muuta mutta pois en näitä kylläkään ottaisi
mulla myös pieniä lapsia jodenka kuravaatteita esim nysvään joka päivä ,kynnet pysyy..
teen työtä sairaalassa ja kun kun kynnet siistin pituiset voi tedä myös yietsikks hommia, sinähän päätät pituuden
Olen kolmen alle 4 vuotiaan kotiäiti. Minulla on toiminut hyvin,eihän niitä nyt tarvitse ihan korpinkynsinä pitää,minulla hieman ylisormenpäiden. Huolto on minullakin 4 viikon välein ja jos menee yli alkaa kynnet tippumaan,mulla toi kynsi kasvaa aika kovaa vauhtia.
Kynnet vaativat hoitoa,säännöllistä viilausta ja kovitelakkaa,kosteusvoidetta ja rakkautta:)
Myös laittajissa on paljon kaikenlaista. Monilla olen nähnyt vaikka minkämoista laipälapiota kynsinä, näissä asioissa ei kannata säästää ja hakea niitä 40 eurolla kahden ihmisen kynnet tarjoukset.
Olen siis taaperosta asti purrut kynsiä ja nyt on ihana kun on oikeesti nätit kädet koko ajan, kynsien kärkiä saa erilaisia,luonnollista,hilettä,timanttia ja vaikka mitä:)
Suosittelen, ja voin ainakin suositella lämpimästi espoon laajalahdessa olevaa hiuslinnaa,siellä tehdään ainakin ykkösluokan kynsiä, tosin niistä saa maksaa itsensä todella kipeäksi,mutta eipä mull amuutakaan harrastusta ole:)