Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä uusi villitys tämä HUOMENLAHJA-kuvat oikein on?

Vierailija
27.12.2007 |

Katsokaapa vaikka www eijahartemaa net ja siitä linkki huomenlahja. Miten nuo kuvat liittyvät huomenlahjaan? Onko se vaan peitenimi sille, että n***u on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Antaa vähän kuvaa liitosta...

Vierailija
2/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olleet kovin kummoisia nuo kuvattana olleet. Enkä itsekään maailman kaunein ole mutta en tuollaisiin kuviin edes menisi.

Ehkäpä jossain voisi olla kauniita ja sensuelleja kuvia, sellaisia hämyisiä joissa jää arvailun varaan... Mutta noissa ei ollut sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Aiemmat kuvat haukkunut.

Vierailija
4/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //gamma. verkkomestari. com/~jyrkitoi/wwwkuvakansio/index. html

Vierailija
5/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole tiukkapipo, mut mun mielestä noi kuvat on enemmänkin noloja kuin eroottisia. kaksoisleuat roikkuu, ryntäät työnnetty esille kuin jollain Hilma-maitotytöllä. Mun mies kuolis nauruun, jos mä tollaisia kuvia sille antaisin -ja mä nauraisin maha kippurassa sen kanssa.

Ei muutenkaan oo kauheen hyvia kuvia ottanut tuo ensimmäinen mainittu kuvaaja, melkein kaikki hääkuvat oli jotenkin huonoja, esim. vähän estetiikka kärsi kun on joku intialainen halpismatto laitettu kalliolle, ettei puku tahriintuisi.

Vierailija
6/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois anopille antaa ens jouluna kuvan itsestani, laittaiskohan paraatipaikalle olohuoneeseen?

Vierailija
7/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun osalla noista naisissa kuvissa ei ollut yhtään seksiä, tosi kireä ilme päällä mutta pakko oli mennä poseeraamaan.

Vierailija
8/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo naisparat jotenkin epävarmoja itsestään? Sellainen olo tulee, kun pitää tekeytyä joksikin kalenteritytöksi ja pakottaa miehensä katselemaan noita... mihin tuollaiset kuvat edes laitetaan? Töissä työpöydälle? Eihän kotona tarvi kuvia kun se vaimo on livenäkin paikalla! Mun puolestani mies saa katella playboytyttöjä jos kuvia haluu kattoa, minä esiinnyn vain livenä - ja vain mieheni silmille:)

Vierailija
9/17 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ei niiden mua tartte miellyttääkään.

Vierailija
10/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni otti kuvat. Asiallisia, säädyllisiä mutta hyvin kivoja romanttisia alaston kuvia.

Teetin kalenterin kuvista ja se koristaa miehen autotallin seinää edelleenkin.

Mies tykkäsi erittäin paljon! Oli todella otettu lahjastaan. Minä sain sitten seuraavana aamuna häistä puolestani oman lahjan hotelli huoneessamme ;)

Vierailija
11/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mauttomia mielestäni.

Ei kyllä olisi tullut mieleeni huntu päässä poseerata!

Vierailija
12/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. En oikein ymmärrä...

Vierailija
13/17 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jotain tiukkoja teinipimuja.... Köhm.

Vierailija
14/17 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hääalusasuissa. Mies tykkäsi todella paljon ja oli otettu. Tiedän, ettei hän huijaa, koska haluaa kuvata minua bikineissäkin lomamatkoilla ;) Enkä ole mikään matami, vaan hoikka ja treenattuvartaloinen.

Vierailija
15/17 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen raotti helmaa, että jalka näkyi ja ilme oli sellainen, että olisi mieluummin missä tahansa muualla!

Vierailija
16/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis antaako morsian huomenlahjaksi alastonkuvia itsestään huntu päässä?

Vierailija
17/17 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömiä. Luulis vähän hävettävän kun ero tulee.