Mikä uusi villitys tämä HUOMENLAHJA-kuvat oikein on?
Katsokaapa vaikka www eijahartemaa net ja siitä linkki huomenlahja. Miten nuo kuvat liittyvät huomenlahjaan? Onko se vaan peitenimi sille, että n***u on?
Kommentit (17)
Eipä olleet kovin kummoisia nuo kuvattana olleet. Enkä itsekään maailman kaunein ole mutta en tuollaisiin kuviin edes menisi.
Ehkäpä jossain voisi olla kauniita ja sensuelleja kuvia, sellaisia hämyisiä joissa jää arvailun varaan... Mutta noissa ei ollut sellaisia.
http: //gamma. verkkomestari. com/~jyrkitoi/wwwkuvakansio/index. html
En todellakaan ole tiukkapipo, mut mun mielestä noi kuvat on enemmänkin noloja kuin eroottisia. kaksoisleuat roikkuu, ryntäät työnnetty esille kuin jollain Hilma-maitotytöllä. Mun mies kuolis nauruun, jos mä tollaisia kuvia sille antaisin -ja mä nauraisin maha kippurassa sen kanssa.
Ei muutenkaan oo kauheen hyvia kuvia ottanut tuo ensimmäinen mainittu kuvaaja, melkein kaikki hääkuvat oli jotenkin huonoja, esim. vähän estetiikka kärsi kun on joku intialainen halpismatto laitettu kalliolle, ettei puku tahriintuisi.
Vois anopille antaa ens jouluna kuvan itsestani, laittaiskohan paraatipaikalle olohuoneeseen?
varsinkin kun osalla noista naisissa kuvissa ei ollut yhtään seksiä, tosi kireä ilme päällä mutta pakko oli mennä poseeraamaan.
Onko nuo naisparat jotenkin epävarmoja itsestään? Sellainen olo tulee, kun pitää tekeytyä joksikin kalenteritytöksi ja pakottaa miehensä katselemaan noita... mihin tuollaiset kuvat edes laitetaan? Töissä työpöydälle? Eihän kotona tarvi kuvia kun se vaimo on livenäkin paikalla! Mun puolestani mies saa katella playboytyttöjä jos kuvia haluu kattoa, minä esiinnyn vain livenä - ja vain mieheni silmille:)
Ystäväni otti kuvat. Asiallisia, säädyllisiä mutta hyvin kivoja romanttisia alaston kuvia.
Teetin kalenterin kuvista ja se koristaa miehen autotallin seinää edelleenkin.
Mies tykkäsi erittäin paljon! Oli todella otettu lahjastaan. Minä sain sitten seuraavana aamuna häistä puolestani oman lahjan hotelli huoneessamme ;)
Aika mauttomia mielestäni.
Ei kyllä olisi tullut mieleeni huntu päässä poseerata!
vaan hääalusasuissa. Mies tykkäsi todella paljon ja oli otettu. Tiedän, ettei hän huijaa, koska haluaa kuvata minua bikineissäkin lomamatkoilla ;) Enkä ole mikään matami, vaan hoikka ja treenattuvartaloinen.
Pikkuisen raotti helmaa, että jalka näkyi ja ilme oli sellainen, että olisi mieluummin missä tahansa muualla!
Siis antaako morsian huomenlahjaksi alastonkuvia itsestään huntu päässä?
*reps*
Antaa vähän kuvaa liitosta...